  • 21. Data: 2012-03-19 20:45:25
    Temat: Re: dcf na mrozie
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 00:31:51 +0100, Adam Dybkowski napisał(a):

    > Zaopatrzyłem się ostatnio w taki wynalazek (to cena za cały gotowiec,
    > nie tylko moduł DCF z antenką):
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2099027784
    > O dziwo działa całkiem sprawnie. Po wyjęciu/włożeniu baterii wystartował
    > od zera i złapał właściwy czas w ciągu 5 czy 6 minut. Po rozebraniu
    > okaże się czy zostanie dawcą części radiowej do innego mojego projektu.

    I jakie rezultaty badań? Dalej produkują te zegarki z dwoma scalakami w
    postaci gołych struktur na PCB zalanych kroplą żywicy? ZTCP gdzieś na
    płytce można znaleźć tam ścieżkę z sygnałem DCF. Mój moduł tego typu
    robi za zegarek na biurku już od chyba 10 lat (w tym miejscu
    podziękowania dla Marka Lewandowskiego) i przez ten czas kilkukrotnie
    wymagał czyszczenia miejsc stykania się gumy przewodzącej z PCB i LCD.
    Moduł ma niestety tendencje do pokazywania bzdurnej godziny co jakiś
    czas.
    GG#2400455 ICQ#320399066