  • 1. Data: 2011-01-03 11:46:47
    Temat: czyszczenie bendixu
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    czym i jak wyczyscic bendiks - czy mam rozebrac cały rozrusznik czy
    wystarczy jak wyjme go tylko i popsiukam wd40 ? Zgrzyta mi czasami
    rozrusznik przy zapalaniu tak jakby nie rozlaczał sie prawidlowo.

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2011-01-03 11:50:07
    Temat: Re: czyszczenie bendixu
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 11:46, rt pisze:
> [...]
    > wystarczy jak wyjme go tylko i popsiukam wd40 ? Zgrzyta mi czasami
    > rozrusznik przy zapalaniu tak jakby nie rozlaczał sie prawidlowo.

    Też mi zgrzytał, pojechałem do elektryka i chyba czymś popsikał,
    pochodził rok bez problemu. Niedawno to samo się powtórzyło, musiałem
    bendiks wymienić.
    Myślę że szkoda płacić 2 razy, lepiej kup i załóż nową część.

  • 3. Data: 2011-01-03 12:09:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jan 2011 10:46:47 +0000 (UTC), rt wrote:
    >czym i jak wyczyscic bendiks - czy mam rozebrac cały rozrusznik czy
    >wystarczy jak wyjme go tylko i popsiukam wd40 ? Zgrzyta mi czasami
    >rozrusznik przy zapalaniu tak jakby nie rozlaczał sie prawidlowo.

    Zeby go wyjac musisz rozebrac rozrusznik :-)

    Bendiksu sie nie psika WD40, tylko wymienia na nowy. Przy okazji mozna
    wymienic tulejki i szczotki, nasmarowac i bedziesz mial jak nowy.

    J.