  • 1. Data: 2011-01-03 10:39:29
    Temat: Mam VIN chce kupić auto, jak ??
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w
    serwisie udzielą mi informacji na temat tego auta ??? Konkretnie chodzi
    o Forda Focusa 2006??

    Czy trzeba jechać konkretnie tym samochodem ???

  • 2. Data: 2011-01-03 10:43:09
    Temat: Re: Mam VIN chce kupić auto, jak ??
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Focusa 2006??
    >
    > Czy trzeba jechać konkretnie tym samochodem ???

    Trzeba najpierw zadzwonić i zapytac najlepiej do tego serwisu gdzie był
    serwisowany. Jak grupa powie że udzielą a nie udzielą bo akurat źle trafisz
    to co zrobisz?

  • 3. Data: 2011-01-03 10:50:16
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    On 3 Sty, 10:39, MS <h...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w

    Jak masz czas, możesz zapytać w tym wątku:
    http://www.bezwypadkowy.net/forum/79-ocena-auta
    albo odezwać się bezpośrednio do usera don12 z powyższego forum, on ma
    dostęp do bazy i może mógłby ci pomóc.

  • 4. Data: 2011-01-03 11:06:45
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 10:43, Agent pisze:

> [...]
    >
    > Trzeba najpierw zadzwonić i zapytac najlepiej do tego serwisu gdzie był
    > serwisowany. Jak grupa powie że udzielą a nie udzielą bo akurat źle
    Auto z poza granic Polski, konkretnie z Hiszpanii, pytam bo myślałem że
    może ktoś miał już takie doświadczenia, mieszkam w dużym mieście więc
    praktycznie z podjechaniem do serwisu nie ma problemu ale wolałem
    zapytać :-)

  • 5. Data: 2011-01-03 11:07:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-03 10:50, Profesor Sparks pisze:

    > Jak masz czas, możesz zapytać w tym wątku:
    http://www.bezwypadkowy.net/forum/79-ocena-auta
    > albo odezwać się bezpośrednio do usera don12 z powyższego forum, on ma
    > dostęp do bazy i może mógłby ci pomóc.

    Pytanie tylko jedno - czy Ford ma ogólnoeuropejską bazę danych?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-01-03 13:00:51
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    > Witam
    >

    > Mam numer VIN auta który został mi udostępniony w komisie, czy w serwisie
    > udzielą mi informacji na temat tego auta ??? Konkretnie chodzi o Forda
    > Focusa 2006??

    Witam

    Nie wiem, czy Ford ma europejską bazę o konkretnych pojazdach, gdy kupowalem
    w 2009 o swoim dowiedziałem się wielu rzeczy z ETIS.
    Parę szczegółów z trybu serwisowego komputerka.
    Napewno z ETIS możesz sie dowiedzieć wielu całkiem szczegółowych rzeczy nt.
    ukompletowania pojazdu, cech technicznych. Co powinno być, w jakim kolorze i
    czego być nie powinno:) chociaż jest...
    Reszty dowiedziałem sie u mechanika na szczegółowym przegladzie - wszystkie
    wróżby powyższe sie sprawdziły, kupiłem.

    Pzdr
    MH

  • 7. Data: 2011-01-03 21:38:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Pytanie tylko jedno - czy Ford ma ogólnoeuropejską bazę danych?

    jeśli się nie mylę to chyba nie mają. Przynajmniej w 2007 roku tak było.
    Miałem forda z Holandii i aso w pl nie potrafiło mi pomóc. Koleś wtedy
    powiedział że jakby było auto z PL to by mi dane udostępnił.
    Do założyciela wątku ustal jakie to aso w Hiszpanii i napisz krótkiego
    mejla to może Ci coś odpiszą. He he zwłaszcza jak im wyjdzie że obecnie
    jest mniej na liczniku niż na ostatnim serwisie to może ich ruszy
    sumienie i podadzą Ci te informację.
    pozdrawiam
    marcin

  • 8. Data: 2011-01-03 22:19:56
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 21:38, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > mejla to może Ci coś odpiszą. He he zwłaszcza jak im wyjdzie że obecnie
    > jest mniej na liczniku niż na ostatnim serwisie to może ich ruszy

    Ok dzieki, tak zrobie, auto to zauważyłem przejeżdżając ulicą, spisałem
    VIN z podszybia i chciałem przejechać się do Forda, jutro zadzwonię i
    spytam czy sprzedający ma jakieś papierki do niego, ale na kartce nie
    było napisane że serwisowany więc chyba sytuacja jest jasna :-)
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

  • 9. Data: 2011-01-04 07:23:20
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    Jakiż tam ETIS... piszę tak a mam na myśli Ford Microcat... ech .

    (...)rzeczy z ETIS.
    > Parę szczegółów z trybu serwisowego komputerka.
    > Napewno z ETIS ((blebleble)

    Zapodaj VIN (i ew. maila) to podrzucę co o aucie fabryka mysli:)

    MH

  • 10. Data: 2011-01-04 12:38:02
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 3 Sty, 10:39, MS <h...@w...pl> wrote:
> [...]
    > o Forda Focusa 2006??
    >
    > Czy trzeba jechać konkretnie tym samochodem ???

    jak ja sprawdzałem to konieczny był właściciel. Poza tym baza w
    polskim serwisie może być tylko na Polskę.
    --
    jureko