    From: "Andy" <a...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czym wzbudzic antyradar ?
    Date: Fri, 31 Dec 2010 18:04:43 +0100

    Użytkownik "Hirek SP6ML & M0HDD" <h...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:82857eb6-aec7-4e9b-84c4-a8176889370c@29g2000yqq
    .googlegroups.com...
    On 31 Gru, 05:59, Tom <t...@n...spam.invalid> wrote:
    > On 31/12/2010 7:37 AM, Andy wrote:> Chialbym w ramach testu uaktywnic
    > sobie na biurku antyradar (taki

    > Taniej i szybciej bedzie postawic flaszke policjantowi co ma dostep do
    > radaru.
    >
    > Tomek

    Pracowałem kiedyś na lotnisku przy systemach radiowych
    W celu sprawdzenia systemu ostrzegania używaliśmy szybkich
    przekaźników połączonych w tzw brzęczyk zasilanych z baterii
    Iskrzenie styków generowało wystarczająco szerokie spektrum żeby po
    zbliżeniu brzęczyka do czujnika z dioda mikrofalowa zainicjować prace
    systemu
    Wydaje się ze i w tym zastosowaniu ta metoda mogłaby mieć zastosowanie
    Zastrzegam jednak ze to jedynie moje przymuszenie i nigdy nie
    testowałem takiego rozwiązania na antyradarze samochodowym
    życzę powodzenia w eksperymentowaniu
    HIRO

    Myslalem o podobej idei.

    Zrobic na jakiejs szybkiej serii TTL generator
    i moze ktoras harmoniczna zalapie sie na pasmo rzedu GHz
    jesli zbocza beda wystarczajaco strome
    ale zupelnie nie czuje takich czestotliwosci
    i nie wiem czy to jest realne.

    Dzieki za sugetsie.

    --
    Andrzej