  • 91. Data: 2011-11-22 21:17:32
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 21:16, marcin pisze:
    > jak tylko obronisz teze ze nie jestes idiota :)

    Czyli rżniesz głupa, bo wiesz że nikt tak nie napisał - typowe.

    --
    Paweł

  • 92. Data: 2011-11-22 21:19:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-11-22 20:09, marcin pisze:

    > o jakim martwym polu wy pierdolicie?
    > on byl ZA MNA. z glowkami wszystko wporzadku ?

    Dogoniłeś gościa i zamiast jechać sobie dalej (biały Kangur pojechał)
    usiadłeś w jego martwym polu i czekałeś na błąd. Nie wiem, czym ci
    kierownik czerwonej Toyoty uraził twoje ego wcześniej, ale z
    powstrzymywaniem emocji masz wyraźny problem (co doskonale przedstawia
    twój filmik). Daj sobie spokój ze zgłaszaniem na policję, bo jedyne za
    co mogą na jego podstawie ukarać kierowcę Toyoty to przekroczenie linii
    ciągłej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 93. Data: 2011-11-22 21:19:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 21:17, marcin pisze:
    > ale tylko w logice zapierdalacza

    O czyli jednak coś było wcześniej. Uznałeś że toyota jedzie za szybko i
    trzeba było ją przystopować przy najbliższej okazji.

    --
    Paweł

  • 94. Data: 2011-11-22 21:20:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > byles dzisiaj w krakowie ?

    Nie musiałem, obejrzałem durny film, gdzie jak byk widać, że przyspieszasz i
    hamujesz tak, żeby uniemożliwić rywalowi zmianę pasa.
    Miał dwa wyjścia - stanąć na hamulcu i wjechać za Ciebie, lub na gazie i
    wjechać przed Ciebie.
    Ja tam takie dziwactwa też wolę mieć za sobą, więc podobnie jak on również
    wybrałbym to drugie rozwiązanie.
    Ale z większego zaskoczenia, żeby nie dać Ci szans na reakcję i kolejną
    próbę blokowania.

  • 95. Data: 2011-11-22 21:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > kurcze... takie szczegoly widza ale hamowania to juz nikt nie widzial.

    Widzieli, bo parę razy hamowałeś, żeby tylko swoim chamstwem się popisać i
    klienta zablokować.

    Ale dość już - wypad stąd meteorycie, zamiast powietrze wstrząsać.

  • 96. Data: 2011-11-22 21:23:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello marcin,

    Tuesday, November 22, 2011, 7:33:54 PM, you wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=wn33a1ZkXqM

    Mam nadzieję, że piszesz o idiocie - autorze tego filmiku, złośliwie
    blokującym jeden z pasów do skrętu w prawo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2011-11-22 21:24:06
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-11-22 21:12, DoQ pisze:

    > Zacytujesz tych innych?

    Kolejny bez znajomości przepisów...

    to przygotuj kasiorkę. Bo na filmie ewidentnie widać, że przekraczasz
    prędkość.

    Jak nic pachnie mi to jakimś odwetem lub inną próbą spowodowania
    zagrożenia, specjalnie blokuje rywalowi możliwość zmiany pasa, a potem
    jeszcze śmie o coś pyszczyć?

  • 98. Data: 2011-11-22 21:24:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale tylko w logice zapierdalacza

    Nie, każdego żyjącego stworzenia.
    Spróbuj stanąć psu na ogon, przekonasz się, czy do wygenerowania reakcji
    trzeba być Twoim "zapierdalaczem".

  • 99. Data: 2011-11-22 21:25:15
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-11-22 21:19, DoQ pisze:

    > O czyli jednak coś było wcześniej. Uznałeś że toyota jedzie za szybko i
    > trzeba było ją przystopować przy najbliższej okazji.

    mialem na mysli cavallino a nie sytuacje z filmu.

  • 100. Data: 2011-11-22 21:25:49
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ale dość już - wypad stąd meteorycie, zamiast powietrze wstrząsać.

    tak to sobie do zony powiedz