  • 191. Data: 2011-11-23 20:58:22
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:37:49 +0100, jerzu napisał(a):

    > Dobrze napisał Artur, nie wiesz co było wcześniej. Nie wiesz czy
    > wcześniej Marcinek nie próbował już coś udowodnić kierowcy Toyoty.

    Dlatego też nie dywaguję nad tym, co by mogło być. Oceniam to, co widzę. na
    podstawie tego materiału nie można oskarżać o jakiekolwiek celowe
    działanie. Zamiarów kierującego Toyotą nie widać w żaden sposób - ani
    kierunkowskazu, ani zjeżdżania w prawo.

    --
    ___________ (R)

  • 192. Data: 2011-11-23 21:00:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:02:11 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > jej kierowcę skrytykowali i tyle. A dyskusja jest o tym, że _widać_, że
    > Toyota chce zmienić pas, _widać_, że autor to celowo uniemożliwia

    To wymień, proszę, po czym widać, że Toyka chce zmienić pas. Napieraj.

    --
    ___________ (R)

  • 193. Data: 2011-11-23 21:00:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 18:54:02 +0000 (UTC), made myself napisał(a):

    > Oj Adaś, Adaś... Sam autor nawet przyznał co i dlaczego zrobił, więc jakoś

    Ja się pytam, gdzie widać. zamiast ubijać pianę wypunktuj.
    Ja widzę samochód, który jedzie prosto swoim pasem. Sugerujesz, że każdy
    samochód, który jedzie swoim pasem chce go zmienić?

    --
    ___________ (R)

  • 194. Data: 2011-11-23 21:12:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-23, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk
    >
    > a teraz durnie czekam na wasze dalsze ujadania.

    Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
    zacznie od nauki ruszania.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 195. Data: 2011-11-23 21:21:12
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk
    > mozesz smialo wysylac ten watek do kmp krakow.

    Bo ja to Ty... A później się czeka na załatwienie jakiejś ważnej sprawy
    miesiącami, bo jacyś frustraci ponadsyłali jak robią na złość jakiemuś
    ciamajdzie, co nawet pasa nie potrafi normalnie zmienić.

    > mam nadzieje ze dostaniecie wezwania na jakies badania psychiatryczne.

    Nas jest jeden. Więcej luzu i własnego życia życzę. Chociaż jak dla Ciebie
    taka bzdura jak na tym filmie jest największym problemem jaki masz, do tego
    masz tyle czasu, że chce Ci się go wysyłać na policję i chodzić później
    zeznawać na komendzie z powodu takiej pierdoły, to Ty niesamowicie szczęśliwy
    człowiek musisz być :)

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 196. Data: 2011-11-23 21:23:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Nov 2011 20:17:27 +0100, marcin <l...@k...cwo> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=iyMtYm0IMTk

    Możesz mi powiedzieć dlaczego ze świateł na rondzie Grzegórzeckim
    ruszasz jak pizda, jakbyś chciał, żeby ta toyota pojechała do przodu?
    Dlaczego przed Sądową dostałeś małpiego rozumu, dałeś w pedał i
    dogoniłeś toyotę, po czym nagle dałeś po heblach i prawie się z nią
    zrównałeś? Czego oczekiwałeś? Co chciałeś w ten sposób uzyskać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 197. Data: 2011-11-23 21:28:48
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dogoniłeś toyotę, po czym nagle dałeś po heblach i prawie się z nią
    > zrównałeś? Czego oczekiwałeś? Co chciałeś w ten sposób uzyskać?

    Jak to co? Kino akcji! :D

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 198. Data: 2011-11-23 21:55:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:23:02 +0100, jerzu napisał(a):

    > Możesz mi powiedzieć dlaczego ze świateł na rondzie Grzegórzeckim

    A możesz mi powiedzieć, co ma to do rzeczy? czy Toyota w jakikolwiek sposób
    zdradza chęć zmiany pasa? Jeśli tak, to wskaż kiedy i w jaki sposób to
    robi.

    --
    ___________ (R)

  • 199. Data: 2011-11-23 21:58:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:08:45 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Jeśli stawką jest moje życie - to to jest całkiem niezłe:
    >
    > "...kurcze, ten pacan zaraz coś wywinie - widać, że jedzie jak spity
    > sołtys na wesele córki w ciąży, trzeba uważać bardziej, niż zwykle..."

    OK, jesli chodzi o powstrzymywanie sie od wykonania czegoś ryzykownego - to
    racja. Alke przewidywanie zamiaró innych?

    --

  • 200. Data: 2011-11-23 21:58:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:12:43 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Filmujący melepeta mógłby się nauczyć jeździć. Na dzień dobry niech
    > zacznie od nauki ruszania.

    Mógłby. Ale jak juz jedzie taś taś prawym pasem, to mi za bardzo nei
    przeszkadza. żeby wszyscy tak robili...

    --