eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy w play pracuja powazni ludzie?Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
    Date: Thu, 22 Dec 2011 20:14:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <jcvvig$i04$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jcr57c$iph$1@inews.gazeta.pl> <jcs59h$ohn$1@inews.gazeta.pl>
    <jcts50$e76$1@inews.gazeta.pl>
    <4ef30024$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcv20c$b3r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1324581264 18436 193.106.129.2 (22 Dec 2011 19:14:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Dec 2011 19:14:24 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    In-Reply-To: <jcv20c$b3r$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1022261
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22-12-2011 11:49, .oOo.oOo.oOo. pisze:
    > W dniu 22-12-2011 11:02, mz pisze:
    >> Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie
    >> wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.
    >
    > ...i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]

    a teraz cos ekstra:

    "Nr zgłoszenia: xxxxxxxx
    Data wpłynięcia do P4: xxx
    Data zamknięcia zgłoszenia: xxx

    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące migracji, które wpłynęło za
    pośrednictwem strony internetowej 22 grudnia 2011 roku.

    W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę przeprosić za niezrealizowanie
    zamówienia zgodnie z Pana dyspozycją. Mam nadzieję, iż następny wniosek
    o przeniesienie Pana numeru do naszej sieci zostanie rozpatrzony pozytywnie.

    W ramach rekompensaty chciałbym przyznać Panu 30 minut do wszystkich
    sieci na okres 3 miesięcy. W momencie, jeżeli przeniesie Pan już numer
    do naszej sieci prosiłbym o kontakt z Biurem Obsługi i powołanie się na
    numer zgłoszenia: xxxxxxxx. Wówczas rekompensata zostanie przyznana
    zgodnie z Okresem Rozliczeniowym na Pana koncie.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty
    elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę
    internetową www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    xxxxxx xxxx"

    uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres umowy
    nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac. sladu po
    zamowieniu nie ma w systemie :) a w piatek jeszcze byl status "oczekuje
    na podpisanie dokumentow"

    jednym zdaniem: jakikolwiek kontakt ze strony tej firmy, to zawracanie
    dupy i strata czasu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: