  • 1. Data: 2011-12-20 17:38:50
    Temat: Ceny za minutę w połowie lat 90
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?

  • 2. Data: 2011-12-20 17:43:44
    Temat: Re: Ceny za minutę w połowie lat 90
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    SP 1 QXL wrote:
    > Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    > połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?
    ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

  • 3. Data: 2011-12-20 18:46:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-12-2011 o 18:43:44 frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > ponad 3 zł za minutę, taryfikacja minutowa, smsy po 60 groszy :)

    A nieprawda, 5s gratis :D

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 4. Data: 2011-12-20 18:49:31
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Piotr M wrote:

    > A nieprawda, 5s gratis :D
    ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

  • 5. Data: 2011-12-20 19:17:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-12-2011 o 19:49:31 frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > ale takie rzeczy to tylko w erze :) i to nie za długo było.

    Oj długo, chyba z rok?
    Ale jak potrafiło się rozmawiać :) na raty :)

    BTW
    Kumpel wrócił z "morza" w sensie że z zagranicy.
    Dzwoni ciągle na pięciosekundówki.
    Ale nie wiedział o co chodzi.
    A był z Plusa..
    :D

  • 6. Data: 2011-12-20 19:21:31
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    zalezy od sieci, od 97 roku zaczely sie prepaidy w ktorych ceny byly
    plus: 2,9 zł/min w dzien, wieczorem 1,7zł/min
    era: 3,66zł poza siec, w sieci taniej ponizej 2 zl chyba, pewnie
    wieczorami cokolwiek taniej bylo
    sms'y jak weszly to byly np. w simplusie po 75groszy.

    potem rewolucja w simplusie byly rozmowy wew. sieci po 23ciej po
    75groszy i potem spadly do 30gr/min

    potem weszła IDEA POP ale dzialala tylko w wiekszych miastach i
    rewolucje zrobila heyah ze stawka 1zl/min... i tak sie zaczal zjazd w
    dół

  • 7. Data: 2011-12-20 20:00:40
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    >
    > potem weszła IDEA POP ale dzialala tylko w wiekszych miastach i
    > rewolucje zrobila heyah ze stawka 1zl/min... i tak sie zaczal zjazd w

    Akurat. Pamiętam, że początkowo było 1,75 zł/min i zaliczanie minutowe.
    Była też druga taryfa z cenami zróżnicowanymi od pory dnia, ale już nie
    pamiętam ile, zdaje się w szczycie (6...18?) ponad 2 zł/min.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-12-20 20:38:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SP 1 QXL <s...@s...pl> wrote:
    > Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    > połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?

    Plus ma na stronie stare taryfy, np.
    http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/Taryfy/Pop
    rzednieTaryfy/BonusContactBusinessPrestige/

    a.

  • 9. Data: 2011-12-20 20:48:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 Dec 2011 18:38:50 +0100, SP 1 QXL <s...@s...pl> wrote:

    >Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    >połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?

    ja pamiętam jeśli chodzi o sim+
    poza tym że stan konta widniał na wyświetlaczu to cena za minutę do
    innej sieci to 2,90, było coś na początku że poza szczytem 1,95 (poza
    szczytem to było od 17 albo 18) cena sms: 0,75gr

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-12-20 21:53:06
    Od: gupek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 18:38, SP 1 QXL pisze:
    > Znajomy mnie pyta, czy pamietam cenę za minutę z komórki w okolicy
    > połowy lat 90. Ktos pamięta moze te ceny?

    Pamietam - pierwszy simplus kupiony chyba w 1996 lub 1997 mial stawke
    2.95 zl za minute. Pozniej wprowadzili jakas zmiane i 2.95 bylo w
    szczycie, a poza bylo taniej, chyba niecala zlotowka do plusa i na
    stacjonarne (choc nie jestem calkiem pewien).