eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmczy w play pracuja powazni ludzie?czy w play pracuja powazni ludzie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: czy w play pracuja powazni ludzie?
    Date: Wed, 21 Dec 2011 00:20:12 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jcr57c$iph$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1324423212 19249 193.106.129.2 (20 Dec 2011 23:20:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Dec 2011 23:20:12 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1022163
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    planouje/planowalem przejscie z tm do playa. zalozylem sobie abo w wys
    max 100pln. znalazlem za 89pln w play 850min do wszystkich, stan darmowy
    itd. mysle sobie przeniose numer, bo w tm po x latach, proponuja za
    99pln 550min z darmowymi do tm i stacjonarnych... i telefonem drozszym
    niz dla klienta z ulicy. dogadalem sie z playem dostalem jeszcze -25% na
    abo na caly okres umowy + jakis tam rabat na pierwsze trzy miesiace.
    telefon co prawda (galaxy s+) w cenie 367pln, ale cos za cos. "w
    poniedzialek 12.12 wysylyamy do pana przesylke z telefonem oraz dokuemntami"
    w srode nadal nie ma kuriera, w piatek rowniez.
    dzwonie w ostatni poniedzialek i sie pytam o co chodzi:
    - "w systemie jest informacja ze oczekuje na podpisanie dokumentow przez
    klienta"
    - "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
    - "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
    - "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
    - "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do
    jakiegos naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
    - "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
    - "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia
    sytuacji, czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni
    robocze"

    czy to jest standard w tej firmie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: