  • 31. Data: 2009-02-25 07:24:36
    Temat: Re: czy mogę prośić o pomoc w wyborze APARATU kompaktowego?
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 25 Lut, 07:45, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > Rany, w życiu bym nie robiłzdjęć w polskim bajjurze :)
    > Miałem na myśli bardziej morze czerwone.
    >
    > Więc bardziej namawiasz mnie na pokrowiec?
    >
    > OK, a jeśli pokrowiec, to jaki aparat (kieszkonkowy, tzn. jak najbardziej
    > płaski - taki by mógł nie wypychać kieszeni) z rozsądną jakością polecasz?
    > Panasonic L3 jest super, ale niestety za głęboki - obiektyw wystaje.

    ja mam A610 + obudowa podwodna do 40m - zdjęcia - ok, film na
    telewizorze - ok

    Jeżeli chodzi o pokrowce to miałem coś takiego, producent daje
    gwarancje do 10m ja byłem na 30 i aparat działa i robił foty ale to
    już trochę strach ;)) Cena obudowy podwodnej >= cena aparatu, więc
    raczej rozglądaj się za takim zestawem, żeby był w Twoim zasięgu
    cenowym

  • 32. Data: 2009-02-25 07:36:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.02.2009 Maciej S. <m...@c...pl> napisał/a:
    > po co ci wodoodporny? na deszczu możesz pstrykać każdym kompaktem a
    > pod wodę musisz mieć obudowę.
    > tymi aparatami (olympus u8000, panasonioc gmcft1) nie musisz mieć obudowy -
    > bierzesz i włazisz pod wodę
    > Olympus - 10 metrów wodoszczelności

    Zapuść googla na tę grupę - pare razy pisałem o 1030sw. Do ixusa z obudową
    które tez mam się zupełnie nie umywa.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2009-02-25 10:52:30
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Maciej S. napisał(a):

    > DMC-Ft1 to co innego chyba niż L3 - ten pierwszy dopiero co na dniach
    > wyszedł.

    Owszem.

    > Chyba że sugerujesz że ten pierwszy ma to samo co LX3, tylko jest
    > wodoodporny?

    Nie, nie sugeruję.
    Podałem LX-3 jako jeszcze jedną propozycję wartą rozważenia.
    Nie zauważyłem twardego wymogu, że ma to być aparat wodoodporny, więc
    chyba spełnia kryteria Twojego wyboru.

    --
    Mirek

  • 34. Data: 2009-02-25 10:54:54
    Od: John Smith <u...@e...net>

    KILu napisał(a):

    > FX-150 jest moim zdaniem rownie ciekawy. Jest tez nieco tanszy, mniejszy i
    > ma ciekawszy zakres ogniskowych.

    > I moim zdaniem robi lepsze zdjecia (choc ma ciemniejszy obiektyw).

    Trudno w to uwierzyć, pamiętając o tym, że LX-3 ma większą matrycę i
    jaśniejszy obiektyw, ale może Tobie akurat z jakichś innych powodów
    zdjęcia z EX-150 bardziej się podobają.

    --
    Mirek

  • 35. Data: 2009-02-25 13:27:00
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Zapuść googla na tę grupę - pare razy pisałem o 1030sw. Do ixusa z obudową
    > które tez mam się zupełnie nie umywa.

    Tzn lepszy ixus?

    A z małych kieszonkowych aparatów co byście polecali?

    MS

  • 36. Data: 2009-02-25 13:35:51
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Trudno w to uwierzyć, pamiętając o tym, że LX-3 ma większą matrycę i
    jaśniejszy obiektyw, ale może Tobie akurat z jakichś innych powodów

    dzięki wam rezygnuję z aparatów wodoodpornych.

    Więc mały ultrakompakjtowy aparat o w miarę dobrych parametrach, do tego
    pokrowiec pod wodę.

    A co sądzicie o Panasonic DMC-FX500?

    http://www.pixmania.com/pl/pl/1162082/art/panasonic/
    lumix-dmc-fx500-czarny.html

    MS

  • 37. Data: 2009-02-25 20:10:43
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > A co sądzicie o Panasonic DMC-FX500?
    >
    > http://www.pixmania.com/pl/pl/1162082/art/panasonic/
    lumix-dmc-fx500-czarny.html

    Offtopicznie sądzimy, że warto przeczytać regulamin Pixmanii i
    opinie o tej "firmie".

    [mr.]

  • 38. Data: 2009-02-26 06:38:09
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    lumix-dmc-fx500-czarny.html

    > Offtopicznie sądzimy, że warto przeczytać regulamin Pixmanii i opinie o
    > tej "firmie".

    OK, to był tylko przykład aparatu, przecież nie muszę tam kupować tego FX500
    czy 550.

    MS

  • 39. Data: 2009-02-26 23:16:35
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    [...]
    > OK, to był tylko przykład aparatu, przecież nie muszę tam kupować tego
    > FX500 czy 550.

    Jasne, ale w poście nie było to zaznaczone, a inni mogą nie wiedzieć.

    Wersja skrócona dla nielubiących czytać regulaminów (o ile nic się
    nie zmieniło): w Pixmanii zakup jak zakup, ale jeśli zepsuje się to co
    kupiłeś próba naprawy przez Pixmanię będzie kosztować więcej niż sprzęt
    jest wart. Idziesz na to?

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 40. Data: 2009-02-27 12:10:33
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Zdecydowałem się albo na Panasonica FX37 - dobre opinie na dpreview,
    albo poczekam aż pojawią się opinie na temat dwóch aparatów co dopiero co
    wyszły - Panasonic FX550 lub Nikona S630.

    Raczej wybór będzie z tych trzech - Nikon mniej prawdopodobny bo nie ma
    nagrywania filmów w HD.

    MS