  • 11. Data: 2010-02-07 18:20:40
    Temat: Re: czy kolega posuł mi auto ?
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    Masz bardzo wysoko rozwinieta zdolnosc komunikowania sie, przekaz jest
    przejrzysty i klarowny a języka polskiego (wraz z takimi niuansami jak
    ortografia czy skladnia) uzywasz po mistrzowsku.
    Nawiazujac do tematu ... wykorzystaj te zdolnosci i zglos się na jakis
    konkurs (może być Dyktando 2010) a zapewne wygrasz nowe auto bez problemow
    z odpalaniem i sprawa sie sama rozwiąże.

    pzdr

  • 12. Data: 2010-02-07 18:41:53
    Od: "M" <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dziś moje reno miało przjścia najpierw kilka uderzeń
    > podwoziem hispeed(>140) o asfalto/muldo/lód (ale to oddzielna historia),
    > i autem udało się wyrwać jakiś gruby łańcuch budowlany i zerwać go.

    Jesli auto faktycznie gdzies walnelo, to mozliwe ze zadzial wylacznik
    inercyjny, w renowkach jest to najczesciej taki czerwony przycisk (jak od
    maszyny) w komorze silnika. Trzeba go nacisnac.

    Mariusz

  • 13. Data: 2010-02-07 18:42:18
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Lut, 04:20, " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Dzi moje reno mia o przj cia najpierw kilka uderze
    > podwoziem hispeed(>140) o asfalto/muldo/l d (ale to oddzielna historia),
    > i autem uda o si wyrwa jaki gruby a cuch budowlany i zerwa go.
    > (ale tu si nic nie sta o na 99% bo to norma dla tego auta).

    Jestes jedynym uczestnikiem na tej grupie, ktorego posty musze czytac
    po 3x zeby zrozumiec o co chodzi. A i to nie zawsze mam gwarancje
    powodzenia.

    Ale czytam zawsze, naprawde warto!

    Takiej kupy smiechu nie dostarcza nikt inny ;)
    --
    Pozdrawiam,
    amos

  • 14. Data: 2010-02-07 18:46:16
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > konkurs (może być Dyktando 2010) a zapewne wygrasz nowe auto bez problemow
    > z odpalaniem i sprawa sie sama rozwiąże.

    tak już mi hcodziło pogłowie podciągnąć go dalej na rozruszniku
    (jedyny sposób jazdy nim teraz), postawić (obok mojego drugiego ;) )
    i kupić to:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C113713
    41
    albo i inne, ale to za chwile.

    ale tam chyba nic wielkiego się nie popsuło.
    jak tą istalacje właczyć zeby bez beznyny to odpalić - tylko na lpg?,
    bo łapie mi na max 4 sekundy, po dłuższym czekaniu.

    na guziku mam napisane coś ala: "autronic" i jest to chyba
    "zwykła" instalcja.

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-02-07 19:51:33
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    M <(tegotuniema)marila@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > inercyjny, w renowkach jest to najczesciej taki czerwony przycisk (jak od
    > maszyny) w komorze silnika. Trzeba go nacisnac.

    ooo, to mogło być to, tyłem w ściane było (na szczęscie dla auta ocieploną)
    - bo lusterka zaprarowały i zamarzły, a żeby odparowały to przycisk trzeba
    było znaleść, czy jakoś tak.

    to jest foto jak to w środku wygląda:
    http://i17.photobucket.com/albums/b77/turbocompound/
    8cb3_27.jpg

    gdzie tego szukać ?

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2010-02-07 19:53:08
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

> [...]
    > i autem udało się wyrwać jakiś gruby łańcuch budowlany i zerwać go.
    > (ale tu się nic nie stało na 99% bo to norma dla tego auta).

    Po pierwsze - masz cos POWAZNIE zle z glowa.
    Po drugie - sprawdz wylacznik bezwladnosciowy - powienien byc gdzies pod
    deska rozdzielcza lub na poczatku tunelu srodkowego.

  • 17. Data: 2010-02-07 19:59:05
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze - masz cos POWAZNIE zle z glowa.
    > Po drugie - sprawdz wylacznik bezwladnosciowy - powienien byc gdzies pod
    > deska rozdzielcza lub na poczatku tunelu srodkowego.

    Poprawka - w safrane powienie byc pod maska na podszybiu pasazera.

  • 18. Data: 2010-02-07 20:54:43
    Od: Pepek <p...@w...pl>

    Michał pisze:

    > Pozdrawiam!

    Stanowczo duża doza zdrowia będzie potrzebna.

    --
    Pepek
    -amator francuszczyzny i innych wynalazków-

  • 19. Data: 2010-02-07 21:08:06
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Pepek <p...@w...pl> napisał(a):

    > Stanowczo duża doza zdrowia będzie potrzebna.

    tak :) bo zaraz pewnie podjade na tym mrozie (więc żeby się nie przeziębić,
    jak się bedzie stało i podpinało kable rozruchowe - akumulator rozładowany
    do 10% przez parkowanie na rozruszniku ) bo mnie już ciekawość zżera, gdzie
    ten guzik od uderzeń i chyba znalazłem trick na odlapanie z LPG:

    -trzymac guzik i przekecić stacyjke - tak to chyba w "autronic" działa.

    pozdrawiam.

  • 20. Data: 2010-02-08 10:14:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    > ooo, to mogło być to, tyłem w ściane było (na szczęscie dla auta ocieploną)
    > - bo lusterka zaprarowały i zamarzły, a żeby odparowały to przycisk trzeba
    > było znaleść, czy jakoś tak.

    O widzisz, dochodzim do senda sparwy. Musisz znaleść (to jakas pochodna
    od znajść?) informacje z czego było ocieplenie na ścianie, wtedy
    dojdziem co zaszkodziło twojemu samochodu.