  • 21. Data: 2010-02-08 12:40:32
    Temat: Re: czy kolega posuł mi auto ?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-02-07 18:46, Michał wrote:

    > jak tą istalacje właczyć zeby bez beznyny to odpalić - tylko na lpg?,

    Bez beznyny to juz definitywnie nie odpali.

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2010-02-09 08:51:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michał wrote:

    > hcodziło
    > pogłowie
    > istalacje
    > beznyny ,
    > instalcja.

    W jednym krótkim poście.

    Chłopie, po pijaku nie wolno jeździć! A i do usenetu lepiej nie siadać.
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2010-02-12 20:44:49
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Witam,
    >
    > Dziś moje reno miało przjścia najpierw kilka uderzeń
    > podwoziem hispeed(>140) o asfalto/muldo/lód (ale to oddzielna historia),
    > i autem udało się wyrwać jakiś gruby łańcuch budowlany i zerwać go.
    > (ale tu się nic nie stało na 99% bo to norma dla tego auta).
    >
    > Potem uderzenie - ściana tyłem średnio, a na koniec kilka mocnych
    > udeżeń podwoziem lowspeed po róznych betonowych rzeczach (na które
    > nie powinno się wjeżdzać) [to nie nie ja]

    No :)
    Auto już działa - przyjechała laweta, mechnik popatrzył.
    i auto działa !

    Od mocnego uderzenia w ściane włączyl się czujnik od wypadków.

    I safrane już jeździ :)

    pozdrawiam!

  • 24. Data: 2010-02-12 21:11:26
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    > Od mocnego uderzenia w ściane włączyl się czujnik od wypadków.
    >
    > I safrane już jeździ :)

    i tak ją rozpier...sz niedługo, więc może szkoda, że ruszyła, bo
    jeszcze coś sobie dziecko następnym razem zrobisz :/
    może zamiast jeździć samochodem to idź odrób lekcje z polskiego, może
    dostaniesz promocję do następnej klasy, bo nie dość, że nie można Cię
    zrozumieć, to jeszcze tyle błędów, że szkoda gadać...

  • 25. Data: 2010-02-12 22:46:08
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    PiotrMDC <p...@g...com> napisał(a):

    > i tak ja rozpier...sz niedlugo, wiec moze szkoda,

    Przeciez safrane ph2 to >>bezpieczne<< auto do spokojnej (i nie tylko) jazdy.

    Pozdrawiam!