  • 1. Data: 2010-02-07 11:29:49
    Temat: Zima zaskoczyła drogowców. Ale tylko w Polsce...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p
    layer_embedded

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-02-07 11:55:48
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców. Ale tylko w Polsce...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jerzu napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p
    layer_em

    Nie, u nas były większe opady ;)

    Ale mnie lepiej i szybciej pomyka sie na takiej białej, niż
    na takiej czarnej.
    Kiedyś wjechałem na takiej czarnej w niewidzialny lód,
    skończyło na szczęście tylko na "pełnych gaciach".
    Dla mnie biała droga jest bardziej przewidywalna.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-07 12:04:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Feb 2010 11:55:48 +0100, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    >skończyło na szczęście tylko na "pełnych gaciach".
    >Dla mnie biała droga jest bardziej przewidywalna.

    Moze u Niemcow nie zdarza sie niewidzialny lod :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-07 12:16:40
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p
    layer_embedded

    bylo!

  • 5. Data: 2010-02-07 12:19:35
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. napisał(a):
    > Moze u Niemcow nie zdarza sie niewidzialny lod :-)
    Musieli by regularnie sypać.
    Ale wystarczy że w dzień wyjdzie słoneczko, i z pobocza
    stopi trochę śniegu, szybko wypłukuje sól, zjawisko częste
    na łukach drogi o słabym natężeniu ruchu, to wczesnym
    wieczorem na minusie już mammy delikatna szklaneczkę.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-07 12:44:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Feb 2010 12:19:35 +0100, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    >na łukach drogi o słabym natężeniu ruchu, to wczesnym
    >wieczorem na minusie już mammy delikatna szklaneczkę.

    Moze maja odpowiednie sluzby ktore to sprawdzaja, a moze
    odsniezaja tez pobocza .. nie, widac na filmie ze snieg na poboczu
    lezy ..

    J.

  • 7. Data: 2010-02-07 14:00:37
    Od: PJ <p...@g...com>

    ha ha ale propaganda :-) w Dolnej Saksonii, Meklemburgii-Przedpomorze
    (?) odwoływane są zajęcia w szkole bo dzieciaki dojeżdżały busami a te
    stoją po zajezdniach, promy nie kursują, na odcięte wyspy dociera
    tylko transport powietrzny, główne drogi (A+B) są ok ale reszta to
    zlodowaciały śnieg, pól biedy jak równa nawierzchnia ale czasami są
    takie lodowe rynny ze łatwo auto zawiesić a trudno wyjechać, tego już
    nie da się odśnieżyć a żadna chemia tego nie weźmie wiec czekamy na
    wiosnę a prognozy mówią ze to będzie długie czekanie :-)

    ps chodniki to samo, jak nie odśnieżyli w porę to przyszła lekka
    odwilż potem mrozek i jest lodowisko

    P.

  • 8. Data: 2010-02-07 14:36:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    PJ pisze:
> [...]
    > wiosnę a prognozy mówią ze to będzie długie czekanie :-)
    >
    > ps chodniki to samo, jak nie odśnieżyli w porę to przyszła lekka

    Eee, to nie propaganda, bo na filmie przecież brakuje wiader z farbą i
    pędzli. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-02-07 15:44:35
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 7 Lut, 11:55, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > jerzu napisał(a):>http://www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUz
    Lg&feature=player_em

> [...]
    > skończyło na szczęście tylko na "pełnych gaciach".
    > Dla mnie biała droga jest bardziej przewidywalna.

    Dopisz jeszcze , że wolisz brud niz czystość.
    Bo na brudnym chodniku , to uważasz ,a na czystym to możesz z rozpędu
    w gówno wleźć...

    "Teraz Polska"

  • 10. Data: 2010-02-07 16:14:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    robertbig napisał(a):

    > Dopisz jeszcze , że wolisz brud niz czystość.
    Nie wolę.
    ps
    Netykieta sie kłania.
    --