  • 11. Data: 2012-02-21 10:21:00
    Temat: Re: czy japonskie Iphone S4 ma wejscie na karte sim?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał:

    > Jeśli to tak cię interesuje to siostra jest w Nagoji i zadadal mi pytanie czy
    > jak bedzie w PL
    > to czy zadziała mu ten telefon z polska kartą.

    I siostra powiedziała, że telefon w Japonii działa jej bez karty sim, bo nie ma
    wejścia na nią?

  • 12. Data: 2012-02-21 10:22:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > Konsultant sprzedający iphony 4S stwierdził, ze nie otwira się telefnu,
    > wszystko robi serwis.

    A co otwieranie iPhona w serwisie ma wspólnego z kartą sim? I ty coś wspominałeś
    o wykształceniu?

  • 13. Data: 2012-02-21 10:31:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A co otwieranie iPhona w serwisie ma wspólnego z kartą sim? I ty coś
    > wspominałeś o wykształceniu?

    Poproś mamę, aby otworzyła Twoj telefon :)

    chyba dalsza dyskusja nie ma sensu.
    Podlizujesz się Waldkowi bo to guru tej grupy :)

  • 14. Data: 2012-02-21 10:33:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał

    > Poproś mamę, aby otworzyła Twoj telefon :)

    Żeby włożyć kartę sim do telefonu, nie potrzebuję go otwierać w serwisie. W
    ogóle nie muszę go otwierać. Spytaj mamy, że to jest możliwe.

  • 15. Data: 2012-02-21 10:36:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-21 11:33, Tomek wrote:

    > Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał

    > Żeby włożyć kartę sim do telefonu, nie potrzebuję go otwierać w
    > serwisie. W ogóle nie muszę go otwierać. Spytaj mamy, że to jest możliwe.

    http://blog.wirelessground.com/apple-integrated-sim-
    card/
    http://cdn.webtrickz.com/wp-content/uploads/2010/06/
    PhotooftopedgeofiPhone4showingstereominijacksecondmi
    crophoneandsleepwakebutton1.jpg

  • 16. Data: 2012-02-21 10:56:00
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    card/
    > http://cdn.webtrickz.com/wp-content/uploads/2010/06/
    PhotooftopedgeofiPhone4showingstereominijacksecondmi

    Można było tak odrazu :) ale niektórzy lubią filozofować

    .

    dziękuję
    pozdrawiam
    AT

  • 17. Data: 2012-02-21 11:00:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 11:56:00 +0100, Amir napisał(a):

    > Można było tak odrazu :) ale niektórzy lubią filozofować

    Ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 18. Data: 2012-02-21 11:25:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał:

    > Można było tak odrazu :) ale niektórzy lubią filozofować

    Albo zarzucać komuś brak wykształcenia.

  • 19. Data: 2012-02-21 14:38:42
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie czy jak bedzie w PL
    > to czy zadziała mu(!) ten telefon z polska kartą.

    Siostra jest bratem?

  • 20. Data: 2012-02-21 18:46:37
    Temat: Odp: czy japonskie Iphone S4 ma wejscie na karte sim?
    Od: "Bogdan" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >Po prostu trolujesz nie pierwszy raz zresztą, mądrej głowie dojść po
    słowie,
    Co do wykształcenia nie będe komentował zniżając się do Twojego poziomu.>

    Coś z tym wykształceniem to chyba u Ciebie nie w porządku. "Dojść" to możesz
    w czasie stosunku ,a nie "po słowie"