  • 1. Data: 2012-02-18 13:38:09
    Temat: czarna lista android 2.3.3
    Od: michalis <m...@p...com>

    Witam,

    gdzie mogę w systemie jak w temacie bez użycia zewnętrznych aplikacji
    ustawić przekierowanie konkretnego numeru na pocztę głosową? W wersji
    2.2 ustawiało się to w preferencjach kontaktu, w wersji 2.3.3 tego nie ma.

    pzdr.

  • 2. Data: 2012-02-18 16:31:20
    Temat: Re: czarna lista android 2.3.3
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-02-18 14:38, michalis pisze:
> [...]
    > ustawić przekierowanie konkretnego numeru na pocztę głosową? W wersji
    > 2.2 ustawiało się to w preferencjach kontaktu, w wersji 2.3.3 tego nie ma.

    W kontaktach przytrzymać palcem na kontakcie i wybrać zablokuj mając
    włączoną pocztę głosową?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which