  • 1. Data: 2012-02-21 14:41:16
    Temat: Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm
    Od: BieJe <j...@g...com>

    Witam.
    Czy orientujecie się skąd można czerpać aktualną wiedzę na temat
    przeniesionych numerów u poszczególnych operatorów GSM.
    Nie wchodzi w grę rozwiązanie - sprawdzanie na stronie internetowej,
    potrzebny jest dostęp do aktualizowanej na bieżąco bazy.

  • 2. Data: 2012-02-21 15:14:59
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "BieJe" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
> [...]
    >Nie wchodzi w grę rozwiązanie - sprawdzanie na stronie internetowej,
    >potrzebny jest dostęp do aktualizowanej na bieżąco bazy.

    Myślisz że istnieje centralasta baza, a nawet jeśli to ktoś by Ci
    udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

  • 3. Data: 2012-02-21 15:39:33
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 21 Lut, 15:41, BieJe <j...@g...com> pisze...
> [...]
    > Nie wchodzi w grę rozwiązanie - sprawdzanie na stronie internetowej,
    > potrzebny jest dostęp do aktualizowanej na bieżąco bazy.

    http://tinyurl.com/7k897qf

    Ircys

  • 4. Data: 2012-02-21 15:43:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 21 Lut, 16:14, "ciekawski typek" <c...@n...pl> pisze...

    > Myślisz że istnieje centralasta baza, a nawet jeśli to ktoś by Ci
    > udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

    Istnieje, istnieje tylko z dostępnością do niej zwykły szaraczek
    może mieć problemy.
    http://tinyurl.com/7qhtkwp i późniejsze.

    Ircys

  • 5. Data: 2012-02-21 17:02:35
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

    Istnieje, istnieje tylko z dostępnością do niej zwykły szaraczek

    To co tam napisane, to raczej się tyczy sieci stacjonarnych, bo nie wiem
    co ma przeniesiony numer komórkowy do jego lokalizacji w przypadku
    połączeń alarmowych, przecież szuka się BTS do którego jest zalogowany
    delikwent. Co innego w stacjonarkach, tutaj wyróżnik może wskazywać na
    centralę w danym miejscu, a zmigrowany numer może być w innym rejonie
    miasta czy zupełnie innym powiecie.
    Tak czy inaczej, o dostępie do takiej bazy można sobie pomarzyć, tak
    samo jak do wglądu w system PESEL i sprawdzenie kto się przeprowadzał...

  • 6. Data: 2012-02-21 17:44:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Feb 2012 18:02:35 +0100, "ciekawski typek"
    <c...@n...pl> wrote:

    >To co tam napisane, to raczej się tyczy sieci stacjonarnych,
    PLI-CBD dotyczy wszystkich operatorów, zarówno stacjonarnych jak i
    mobilnych

    >bo nie wiem
    >co ma przeniesiony numer komórkowy do jego lokalizacji w przypadku
    >połączeń alarmowych,
    PLI-CBD udostępnia(ć ma) dane lokalizacyjne oraz dane abonenta (nazwa,
    adres).

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2012-02-22 08:42:16
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2012-02-21 15:41, BieJe pisze:
> [...]
    > Nie wchodzi w grę rozwiązanie - sprawdzanie na stronie internetowej,
    > potrzebny jest dostęp do aktualizowanej na bieżąco bazy.

    Na androida działało:
    https://market.android.com/details?id=net.dlawas.and
    roid.calldirection&feature=search_result#?t=W251bGws
    MSwxLDEsIm5ldC5kbGF3YXMuYW5kcm9pZC5jYWxsZGlyZWN0aW9u
    Il0.

    Działało na numerach przenoszonych. Przed wykonaniem połączenia
    pokazywał ikonkę operatora.

    ALex

  • 8. Data: 2012-02-22 12:36:01
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Il0.

    > Działało na numerach przenoszonych. Przed wykonaniem połączenia

    A skąd to niby zasysa dane? Pewnie ze stron operatorów, a gość tego nie
    chce, on pragnie szczebel wyżej.