  • 1. Data: 2012-02-20 15:01:18
    Temat: czy japonskie Iphone S4 ma wejscie na karte sim?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy moze ktos sie oriętuje czy były Iphony wybpuszczane
    bez gniazda na kartę sim?

    Czy model iphone S4 z japoni może nie posiadać wejśćia na kartę sim?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-20 15:20:11
    Temat: Re: czy japonskie Iphone S4 ma wejscie na karte sim?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 16:01:18 +0100, Amir napisał(a):

    > Czy moze ktos sie oriętuje czy były Iphony wybpuszczane
    > bez gniazda na kartę sim?

    tak, iPhone 4 CDMA dla Verizona.

    > Czy model iphone S4 z japoni może nie posiadać wejśćia na kartę sim?

    A co to jest?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 3. Data: 2012-02-20 15:48:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1p78zihlud1cp$.dlg@lepper.institute.com...

    > tak, iPhone 4 CDMA dla Verizona.

    > A co to jest?

    o ten telefon chodzi
    http://www.youtube.com/watch?v=la_kDb7oM_U

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-02-20 16:16:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał :

    > o ten telefon chodzi
    > http://www.youtube.com/watch?v=la_kDb7oM_U

    A jak wpadłeś na to, że to jakiś telefon S4 z Japonii i może nie mieć wejścia na
    kartę sim?

  • 5. Data: 2012-02-20 16:17:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 17:16:53 +0100, Tomek napisał(a):

    > A jak wpadłeś na to, że to jakiś telefon S4 z Japonii i może nie mieć wejścia na
    > kartę sim?

    Prawdopodobnie dlatego, że niektórzy słabiej wykształceni mylą Chiny z
    Japonią.
    Wnoszę albowiem, że S4 to będzie jakaś chińska podróbka iPhone 4S, których
    pełno na rynku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 6. Data: 2012-02-20 16:18:41
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    > wiadomości news:1p78zihlud1cp$.dlg@lepper.institute.com...

    > o ten telefon chodzi
    > http://www.youtube.com/watch?v=la_kDb7oM_U

    pszykre rze teras zamiast s dziefczynom bendziesz rozmawiał z ajfonem,
    dokont zmieża ten śfjat?

  • 7. Data: 2012-02-20 22:05:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > Wnoszę albowiem, że S4 to będzie jakaś chińska podróbka iPhone 4S, których
    > pełno na rynku.

    Bardziej mi chodziło o samo S4, że to raczej literówka z pośpiechu, a że podróba
    to bardzo możliwe i pewnie już jest na rynku, bo filmik z października. Tylko
    dalej nie kumam jak koleś to powiązał z telefonem z Japonii.

  • 8. Data: 2012-02-21 09:47:19
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    :

    > A jak wpadłeś na to, że to jakiś telefon S4 z Japonii i może nie mieć
    > wejścia na kartę sim?

    Jeśli to tak cię interesuje to siostra jest w Nagoji i zadadal mi pytanie
    czy jak bedzie w PL
    to czy zadziała mu ten telefon z polska kartą.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-02-21 09:50:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

> [...]
    > podróba to bardzo możliwe i pewnie już jest na rynku, bo filmik z
    > października. Tylko dalej nie kumam jak koleś to powiązał z telefonem z

    Po prostu trolujesz nie pierwszy raz zresztą, mądrej głowie dojść po
    słowie,

    Co do wykształcenia nie będe komentował zniżając się do Twojego poziomu.

  • 10. Data: 2012-02-21 09:53:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A jak wpadłeś na to, że to jakiś telefon S4 z Japonii i może nie mieć
    > wejścia na kartę sim?

    Konsultant sprzedający iphony 4S stwierdził, ze nie otwira się telefnu,
    wszystko robi serwis.

    pozdrawiam
    AT