  • 1. Data: 2012-02-18 22:15:35
    Temat: Windows Phone 8 zapowiedzi
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Za http://marcinkruszynski.blogspot.com/

    "
    Potwierdzone przez P. Thurrot'a zapowiedzi:

    omonitorowanie kosztów połączenia i sposobu używania łącza mobilnego,
    wykrywanie hot-spotów dostawców Internetu (rzecz znana z Windows 8)
    okomunikacja między aplikacjami za pomocą kontraktów (rzecz znana z Windows
    8)
    oInternet Explorer 10 Mobile
    owspółdzielenie komponentów z Windows 8: jądro (bez łamania kompatybilności
    dla aplikacji), wsparcie dla wielu rdzeni, obsługa sensorów, model
    bezpieczeństwa, sieć, technologie grafiki i video
    ouser experience bardzo podobny do Windows 8
    oaplikacja Skype
    oNFC: wymiana danych, także przez zetknięcie urządzeń (rzecz znana z Windows
    8) i płatności zbliżeniowe
    onowe API dla kamery, możliwości pisania rozszerzeń, przez ich producentów i
    nie tylko
    omożliwość dystrybucji aplikacji biznesowych kanałami prywatnymi (podobnie
    jak w Windows 8)
    Inne zapowiedzi:

    ootwarcie się na większe zróżnicowanie sprzętu i różne rozdzielczości
    ekranów
    oobsługa kart microSD
    omożliwość pisania natywnych aplikacji (również kojarzy się z Windows 8,
    aczkolwiek powstaje pytanie, czy byłoby to "doklejenie" czegoś nowego do
    Silverlight i XNA, czy też raczej coś na kształt WinRT, zauważmy, że nikt na
    razie nie wspomniał o HTML5)
    osynchronizacja z Windows 8 i XBOX-em
    oaplikacja Skype zintegrowana ściśle z systemem operacyjnym, by upodobnić
    jego obsługę do prowadzenia zwykłych rozmów telefonicznych
    oproxy serwer dla stron IE10
    "

  • 2. Data: 2012-02-21 22:37:04
    Temat: Re: Windows Phone 8 zapowiedzi
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
> [...]
    > oaplikacja Skype zintegrowana ściśle z systemem operacyjnym, by
    > upodobnić jego obsługę do prowadzenia zwykłych rozmów telefonicznych

    Ale androidziarze się zesrają, aż tutaj będzie czuć ;)

  • 3. Data: 2012-02-21 22:55:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Ale androidziarze się zesrają, aż tutaj będzie czuć ;)

    Ja ucieklem z Windowsa na Androida jak Winde kompletnie skopali robiac z
    niej wylacznie telefoniczny system.
    W zapowiedziach nie bardzo widze przywrocenie poprzedniej
    funkcjonalnosc, wiec wstrzymuje sie z radoscia. Za to Android prze do
    przodu. Pozyjemy zobaczymy.
    W sumie to nie wazne jak sie nazywa system. Wazne zeby chodzily na nim
    moje programy i zebym za kolejna odmiane nie musial placic kolejnych
    oplat licencyjnych za rzeczy ktore juz raz czy dwa razy kupilem
    :(

  • 4. Data: 2012-02-21 23:11:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Ja ucieklem z Windowsa na Androida jak Winde kompletnie skopali
    > robiac z niej wylacznie telefoniczny system.

    Bo tego lud potrzebuje. Windows Mobile nikomu się nie podobał, toporne toto
    było i niewygodne. Jako loader dla automapy pewnie świetne, ale do telefonów
    się nie nadawało.
    Nie ma w tym nic zdrożnego, że do telefonów zrobiono w końcu porządny system
    telefonowy.
    A jakieś windowsy embedded/compact/whatever nadal istnieją i pewnie nadal
    będą wspierane.

    > W zapowiedziach nie bardzo widze przywrocenie poprzedniej
    > funkcjonalnosc, wiec wstrzymuje sie z radoscia. Za to Android prze do
    > przodu. Pozyjemy zobaczymy.

    Android teraz prze w bok. Iphone umiera na raka, więc już nie ma co z niego
    zerżnąć. Najnowszy android już wyraźnie zaczyna być inspirowany przez WP7.
    To już tylko kwestia czasu, kiedy Google ukradnie kafelki :>

  • 5. Data: 2012-02-22 00:35:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ale androidziarze się zesrają, aż tutaj będzie czuć ;)

    Cieszę się że "już za rok" WP8, osiągnie część funkcjonalności
    Androida sprzed roku. "Trzymam kciuki" za konkurencję na rynku
    mobilnych OS. Może za parę lat, będzie to dobra alternatywa.
    Podziwiam też wszystkich co płacą z własnego portfela za
    testowanie i rozwój WP7 i WP7.5 :) w wersji która nie powinna
    wyjść z zespołu projektowego.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2012-02-28 10:20:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    com...

    > Bo tego lud potrzebuje. Windows Mobile nikomu się nie podobał, toporne
    > toto było i niewygodne.

    Dla mnie bylo fajne. Chodzily pod tym potrzebne mi programy, chodzilo
    MsOffice. Fantastyczne wybieranie z kontaktow, lepsze niz w Androidzie.
    I to wszystko zepsuli dla jakiejs niedorobionej siodemki. :(