  • 1. Data: 2009-03-27 21:31:08
    Temat: czy eos 400d to dobry aparat?
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Mam możliwość kupienia w dobrej cenie eosa 400d z Canonem 17-85 i Tamronem
    75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci coraz
    bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

  • 2. Data: 2009-03-28 07:20:34
    Temat: Re: czy eos 400d to dobry aparat?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartekk napisał(a):

    > Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke,

    Owszem, zaczniesz robić nieostre zdjęcia ;)

    > czy warto?

    Pewnie, że warto ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-03-28 09:00:15
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "bartekk" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci
    > coraz bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

    Mialem zupelnie podobny sprzet i dawno przeszedlem wlasnie na 400D,
    skoro niewiele ma to kosztowac - nawet sie nie zastanawiaj.
    Najwieksza roznica jest w tym co widzisz przez wizjer,
    znaczaco wyzszej jakosci na wyzszych czulosciach
    i mozliwosciach ustawien manualnych.
    Jakosc zdjec zalezy oczywiscie od tego na czym to ogladasz.
    --
    see_you

  • 4. Data: 2009-03-28 10:36:34
    Od: pwz <p...@j...pl>

    bartekk pisze:
> [...]
    > Tamronem 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie
    > i neci coraz bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke,

    Mam podobny zestaw. Do tego jeszcze tylko podstawowe filtry i zabawę
    będziesz miał przednią. Natomiast czy warto zależy oczywiście od ceny
    ;-) Bo co do "kompletności" zestawu - jak najbardziej.
    pwz

  • 5. Data: 2009-03-28 11:40:30
    Od: FD <f...@o...pl>

    bartekk pisze:
> [...]
    > 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci coraz
    > bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

    jak bys robil zdjecia to warto... ale jak focisz to imho bez sensu :]

  • 6. Data: 2009-03-28 12:10:33
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

> [...]
    >75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci
    >coraz bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

    Porownujesz dwie rozne klasy sprzetu.

    400D to rakieta... ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 7. Data: 2009-03-29 00:21:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    bartekk pisze:
    > Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke,
    Nikt nie przytoczył, to na pewno waga, a reszta od Ciebie
    zależy.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-29 08:25:27
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał bartekk na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

> [...]
    > 75-300. Do tej pory focilem Canonem S3 IS, ale lustro kusi mnie i neci coraz
    > bardziej. Czy poczuje roznice po przejsciu na lustrzanke, czy warto?

    W styczniu przeszedłem z S3 IS na 'tylko' 1000D i różnicę
    poczułem praktycznie od razu. Baardzo pozytywną :o)

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement

  • 9. Data: 2009-03-29 08:49:07
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> wrote in message
    > W styczniu przeszedłem z S3 IS na 'tylko' 1000D i różnicę
    > poczułem praktycznie od razu. Baardzo pozytywną :o)

    Z kitowym 18-55, czy masz jakies inne szkla? Jak sie sprawuje?

  • 10. Data: 2009-03-29 10:28:31
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    > ... a dzien taki sam u nas jak u Was,

    >W styczniu przeszedlem z S3 IS na 'tylko' 1000D i róznice
    >poczulem praktycznie od razu. Baardzo pozytywna :o)

    Bo to niezla tania amatorska lustrzanka jest.

    Mialem okazje dokupic ja do szkla EF-50/1.8 II ktore mialem
    gdziesz w szufladzie.

    Potrzebowalem cos jasnego i taniego i malo szumiacego do robienia
    zdjec w kiepskich warunkach oswietleniowych bez lampy blyskowej.

    Kupilem korpus pare miesiecy temu za 999 zl i dzieki niemu
    szybko zarobilem 600 zl ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.