  • Data: 2010-02-06 14:14:22
    Temat: czy da się naprawić?
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam aparat canon A640. Niedawno zauważyłem że nie zawsze działa wajcha od
    zoomu (zbliżanie).
    Tzn: przekręcam wajchę a tam jakby coś nie stykało.
    Chciałbym przeczyścić styki które ewentualnie tam są. Czy jestem w stanie
    zrobić
    to sam? Czy dużo będzie rozbierania i czy mogę przy tym uszkodzić coś
    delikatnego?
    Czy potrzebne są warunki hermetyczne?

    Dzięki za pomoc.
    Paweł