  • 1. Data: 2010-08-10 14:52:25
    Temat: czy da się bez logowania?
    Od: j...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Chciałbym zasięgnąć porady dotyczącej zaprojektowania pewnej funkcjonalności na
    stronie WWW.
    Na mojej stronie mam wprowadzanie danych użytkownika do pól "Imię i nazwisko",
    "E-mail", "Telefon komórkowy", "Telefon stacjonarny", "Miejscowość".
    Poniżej tych pól jest przycisk "Pokaż moje ogłoszenia", który powoduje przejście
    do podstrony serwisu pokazującej wprowadzone wcześniej ogłoszenia przez osobą
    identyfikowaną po tych polach.
    Problem w tym, że może być dwóch Janów Kowalskich z Warszawy (obowiązkowe jest
    tylko imię i nazwisko) i wówczas podejrzą swoje ogłoszenia.
    Celowo nie zrobiłem logowania, żeby nie odstraszać użytkowników.
    Czy da się rozwiązać mój problem w jakiś prosty sposób?
    Byłbym wdzięczny za pomysł.

  • 2. Data: 2010-08-10 15:12:36
    Temat: Re: czy da się bez logowania?
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-08-10 16:52, j...@p...onet.pl napisał(a):
    > Czy da się rozwiązać mój problem w jakiś prosty sposób?
    > Byłbym wdzięczny za pomysł.

    Zrobić obowiązkowy np. numer telefonu, czy jakiekolwiek pole, dość
    dokładnie identyfikujące klienta.

    Niestety rozwiązania oparte na cookies nie dadzą rady, bo co jeśli
    użytkownik wyczyści pamięć przeglądarki, albo będzie chciał się
    "zalogować" z innego komputera?

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2010-08-10 17:01:47
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-08-10 16:52, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Celowo nie zrobiłem logowania, żeby nie odstraszać użytkowników.
    > Czy da się rozwiązać mój problem w jakiś prosty sposób?

    Po mailu odróżniaj, a najlepiej ślij na podany email linka do
    pokazywania ogłoszeń danego użytkownika.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";