  • 1. Data: 2010-08-08 18:15:35
    Temat: problem z joomlą i jumi i katalogami
    Od: "amk" <a...@o...pl>

    Witam,

    To juz mój trzeci post, no nie wiem o co chodzi... TO już drugi dzień jak
    próbuje uruchomić skrypt ( w ramach ćwiczeń, wiem , że można zrobić to
    inaczej instalując gotowy moduł do joomli)
    Może ktoś mi pomoże jakoś...
    chodzi o stronę
    www.artystyczne.nazwa.pl/ak/bp/
    Otóż jest tam zakładka "Blog AK". Skrypty znajdują sie w katalogu
    ./bp/moje_php/blogb czyli www.artystyczne.nazwa.pl/ak/bp/moje_php/blogb
    No i nie działa. Ciągle przekierowuje mnie na stronę
    www.artystyczne.nazwa.pl/ak/bp/install.php.

    Pomyslałam, że chodzi o domyślny katalog i próbowałam zmienić htaccess. Czy
    można to zrobić przez .htaccess? A jeśli tak, to jak. Próbowałam wiele
    wariantów, ale nic nie wychodzi. Jednym z pomysłów było:

    AddHandler application/x-httpd-php5 .php
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www.)?artystyczne.nazwa.pl/ak/bp$
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/moje_php/blogb/
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /moje_php/blogb/$1
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www.)?artystyczne.nazwa.pl/ak/bp$
    RewriteRule ^(/)?$ moje_php/blogb/index.php [L]

    Proszę o pomoc.
    Anna