  • 1. Data: 2010-08-08 20:25:31
    Temat: Filmy na stronie
    Od: Marek Butrym <d...@o...pl>

    Witam,

    Chce; zamieszczac' na swojej stronie firmy instruktaz.owe.
    Jakie obecnie technologie wchodza; w gre;?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-08-08 21:56:44
    Temat: Re: Filmy na stronie
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-08-08 22:25, Marek Butrym pisze:
    > Witam,
    >
    > Chce; zamieszczac' na swojej stronie firmy instruktaz.owe.
    > Jakie obecnie technologie wchodza; w gre;?

    Flash (np. http://flowplayer.org/ ), ewentualnie html5 (tag <video>) - ale nie
    polecam, przynajmniej
    na razie bo technologia jest dopiero rozwijana

  • 3. Data: 2010-08-08 21:56:58
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-08 22:25, Marek Butrym pisze:
    > Witam,
    >
    > Chce; zamieszczac' na swojej stronie firmy instruktaz.owe.
    > Jakie obecnie technologie wchodza; w gre;?

    HTML5 i tag <video> lub flash.

    --
    Peter

  • 4. Data: 2010-08-09 17:33:46
    Od: Marek Butrym <d...@o...pl>

    Peter May wrote:
    > HTML5 i tag <video> lub flash.

    OK - dzieki.
    A jaka jest technologia użyta tu:
    http://www.korkitv.tv/videolekcje/vid,255.html

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2010-08-09 17:40:01
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Marek Butrym" <d...@o...pl> wrote in message

    > OK - dzieki.
    > A jaka jest technologia użyta tu:
    > http://www.korkitv.tv/videolekcje/vid,255.html

    co Ci sie wyswietla jak klikniesz prawym na filmie?

    c.

  • 6. Data: 2010-08-10 20:19:44
    Od: Marek Butrym <d...@o...pl>

    Cezar wrote:

    > co Ci sie wyswietla jak klikniesz prawym na filmie?

    Dzięki wielkie - wszystko jasne.

    Marek

  • 7. Data: 2010-08-13 17:10:16
    Od: Marek Butrym <d...@o...pl>

    Odnośnie umieszczania na swojej stronie filmów instruktażowych.

    Pisaliście, że na razie technologie które jest sens rozważyć to tag
    <video> lub Flash.

    A co sądzicie o umieszczenie filmu na youtube i następnie wstawienie go
    na własną stronkę?
    Jakie są plusy/minusy?

    Marek

  • 8. Data: 2010-08-13 18:04:44
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2010-08-13 19:10, Marek Butrym pisze:
    > A co sądzicie o umieszczenie filmu na youtube i następnie wstawienie go na własną
    stronkę?
    > Jakie są plusy/minusy?

    + Nie wykorzystujesz przestrzeni ani transferu z własnego serwera
    + Wstawienie takiego filmu (wklejenie kodu) to kilkanaście sekund
    + Youtube posiada wygodny i elastyczny player

    - Film może trwać maksymalnie 15minut z tym że oczywiście jest możliwość wrzucenia
    filmu w kilku
    częściach i umieszczenie na stronie listy odtwarzania ze wszystkimi częsciami

    Możesz także spróbować http://vimeo.com/ mi osobiście bardziej odpowiada do takich
    zastosowań (znika
    interfejs podczas odtwarzania, można zmienić kolory itp. I ogólnie wygląda moim
    zdaniem ciekawiej),
    i z tego co pamietam nie ma limitu długości filmu, jednak na tydzień można wgrać
    tylko 500mb filmów
    - ale dla mnie to w zupełności wystarcza