  • 1. Data: 2010-08-09 18:02:03
    Temat: Strona na bazie obrazka.jpg - czy tak mozna
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Jestem zupelnym amatorem i chcialem zrobic dla siebie prosta strone ktora na
    dobra sprawe moglaby sie skladac z jednej strony ze sztywnymi napisami i
    grafika.
    Zrobilem sobie nawet taki projekt strony w postaci jpg o wymiarach 800 x
    600.
    Na tle tego obrazka potrzebowal bym jedynie dwoch linkow jeden do adresu
    email drugi
    do mapki dojazdowej. Strone zawierajaca ten obrazek udalo mi sie zrobic i
    dziala poprawnie ale niestety nie udaje mi sie umiescic zadnego obiektu na
    tym obrazku.
    Wszystko co dodam tworzu sie albo pod albo obok obrazka.
    Powiedzcie mi dyletantowi czy moja koncepcje strony da sie zrealizowac i co
    musialbym
    zrobic aby jakis przycisk umiescic na obrazku.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2010-08-09 18:43:35
    Temat: Re: Strona na bazie obrazka.jpg - czy tak mozna
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Arek" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > co musialbym
    > zrobic aby jakis przycisk umiescic na obrazku.

    poczytaj o <MAP> i <AREA>

    c.

  • 3. Data: 2010-08-09 20:15:42
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał

    > poczytaj o <MAP> i <AREA>

    Dzieki za sugestje.
    Przy okazji czytania o tym co napisales znalazlem cos innego mianowicie
    style="position:absolute
    Po dodaniu tego zaklecia od razu interesujacy mnie odnosnik zaczal pojawiac
    sie w zadanym miejscu.

    height:25px;
    font-weight: bold; font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;">

    --
    Arek

  • 4. Data: 2010-08-09 22:06:09
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-08-09 22:15, Arek pisze:

> [...]
    > pojawiac sie w zadanym miejscu.

    > height:25px;
    > font-weight: bold; font-family: Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;">

    lepiej poczytaj o CSS i background

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.