  • 1. Data: 2012-09-30 18:09:41
    Temat: czy android obsłuży GPS po BT i słuchawkę BT równocześnie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    mam taki nieuleczalny przypadek motoroli defy, w który nie działa GPS.
    Nie jest to tragedia, bo akurat ten telefon będzie miał tylko automapę i
    zawsze w aucie, więc moze jeździć z zewnętrznym modułem GPS połączonym
    przez Bluetooth. Domniemam że to nie będzie dla adnroida problem?
    niestety z tego telefonu często się będzie rozmawiać podczas jazdy
    przez... słuchawkę bluetootch. czy telefon da radę współpracować z 2
    urządzeniami na raz?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-09-30 22:31:28
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-09-30 18:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > niestety z tego telefonu często się będzie rozmawiać podczas jazdy
    > przez... słuchawkę bluetootch. czy telefon da radę współpracować z 2

    sprawdz wpierw, czy zewnetrzny modul GPS bedzie obslugiwany przez Twoj
    telefon via BT.
    Mam jeszcze moduł GPS/BT, który uzywałem wczesniej z palmami a potem z
    Nokia E51 (czasami do tej pory uzywam na rowerze).
    Niestety HTC DesireZ nie chce rozpoznac ten modulu po BT - wiec sprawdz
    wpierw, czy Twoj moduł będzie wykrywalny przez Defy.
    Natomiast co do wspolpracy: Nokia E51 jednoczesnie moze sie laczyc po BT
    z zestawem glosnomowiacym w aucie i modulem GPS - wiec podejrzewam, ze
    Twoj telefon (jesli rozpozna zewnetrzny modul GPS) rowniez to bedzie
    potrafil.

  • 3. Data: 2012-10-01 02:45:13
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    AL (a...@s...tam.pl)
    in news:5068ac1d$0$1301$65785112@news.neostrada.pl

    > Niestety HTC DesireZ nie chce rozpoznac ten modulu po BT - wiec
    > sprawdz wpierw, czy Twoj moduł będzie wykrywalny przez Defy.

    A próbowałeś z różnymi programami?
    Ewentualnie na różnych wersjach Androida?

    U mnie ten http://tinyurl.com/8ecz79y działa z Nokią LD-4W.
    Kwestia jest czy taki program współdziała z Androidowym programem
    wymagającym GPS, bo to nie jest oczywiste. Google Maps na pewno będą
    działać, ale o ile pamiętam Nawigacja Google nie działała na LG GT-540
    (CM7). Natomiast na SGS Froyo działa.

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 4. Data: 2012-10-01 03:37:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-01 02:45, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    > wymagającym GPS, bo to nie jest oczywiste. Google Maps na pewno będą
    > działać, ale o ile pamiętam Nawigacja Google nie działała na LG GT-540

    paruje urzadzenie z systemem, nie konkretnym programem.

    Mam GalaxyTab i DesireZ (oba 2.3) - oba nie wykrywaja, tzn nie chca
    sparowac z zewnetrznym modulem GPS (przynajmniej tym co posiadam - nie
    jest to Nokia LD-4W, wiec nie wykluczam, ze przyczyna moze byc rowniez w
    konkretnym modelu zewnetrznego GPS).

    Przyczyny nie szukam - bo kazde z tych urzadzen ma wlasny modul GPS -
    wiec na kija potrzebne mi urzadzenie zewnetrzne GPS.
    (nie pamietam jak bylo w G1 - tam mialem CM7)