  • 1. Data: 2012-09-30 15:06:25
    Temat: Aktualizacje Androida
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Ludziska czekają na nie jak na sraczkę, a umówmy się - z punktu widzenia
    użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydają się zwykle kosmetyczne
    (jakieś poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co właściwie chodzi
    z tym napięciem na najnowsze wersje?

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-09-30 19:17:46
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30.09.2012 15:06, DoQ pisze:

> [...]
    > użytkownika od 2.2 Froyo do 4.0 zmiany wydają się zwykle kosmetyczne
    > (jakieś poprawki, drobne dodatki i usprawnienia). O co właściwie chodzi

    nie wiem, ale np. w neo v w 2.3.4 dzialala opcja wyslij kontakt, w 4.0.4
    przy probie wyslania kontaktu pojawia sie "nieznany blad" problem
    wystepuje na wszystkich neo v z 4.0.4 z t-mobile. napewno nie ma tego
    bledu w neo v z orange flashowanym samodzielnie (nie jesto to wina
    androida). ja bym to raczej nazwal sraczka w stylu: "co tym razem spierdola"

  • 3. Data: 2012-09-30 19:41:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:k49urm$jms$2@news.task.gda.pl...

> [...]
    > bledu w neo v z orange flashowanym samodzielnie (nie jesto to wina
    > androida). ja bym to raczej nazwal sraczka w stylu: "co tym razem

    Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdrościć tej sraczki...

  • 4. Data: 2012-09-30 20:13:32
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdrościć tej sraczki...

    Mała sraczka to nic w porównaniu z dołem iKloacznym.

  • 5. Data: 2012-09-30 21:11:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-09-2012 19:41, Pszemol pisze:
    > Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdrościć tej sraczki...

    Wy z tymi iOSami również.
    A sraczkę to macie od dawien dawna:
    http://www.zimbio.com/pictures/b0991g_XNbo/Apple+iPh
    one+4s+Released+Worldwide

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-09-30 21:25:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Wy z tymi iOSami również.
    > A sraczkę to macie od dawien dawna:
    > http://www.zimbio.com/pictures/b0991g_XNbo/Apple+iPh
    one+4s+Released+Worldwide

    Przepraszam - nie rozumiem - co chciałeś tym linkiem pokazać?
    Wielką popularność telefonu z Apple której to popularności
    każdy producent może Applowi pozazdrościć i zapewne zazdrości?

    Bo Twój link jakoś tak nie na temat... pisaliśmy o użytkownikach
    telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad nową wersją
    systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsują?" :-)

  • 7. Data: 2012-09-30 21:28:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2012 12:41:37 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Fajnie macie w tych Androidach :-) Tylko pozazdrościć tej sraczki...

    Czy mi sie wydaje, czy 3 dni temu pisales to samo odnosnie swojego
    ukochanego ajfona.
    Ale widac niechciane przezycia umysl szybko wymazuje z pamieci :-P

    J.

  • 8. Data: 2012-09-30 21:40:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-09-2012 21:25, Pszemol pisze:
    > Przepraszam - nie rozumiem - co chciałeś tym linkiem pokazać?
    > Wielką popularność telefonu z Apple której to popularności
    > każdy producent może Applowi pozazdrościć i zapewne zazdrości?

    Normalni ludzie zamawiają sobie sprzęt to domu, ew. idą do sklepu gdy
    można taką sprawę załatwić w ~30min - ci powyżej mają ewidentnie
    sraczkę. Proszę.

    > Bo Twój link jakoś tak nie na temat... pisaliśmy o użytkownikach
    > telefonów z Androidem którzy zastanawiali się nad nową wersją
    > systemu z pytaniem na ustach "co tym razem zepsują?" :-)

    No to pisz, co tam popsuli w tym androidzie u ciebie?

    --
    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-09-30 23:31:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-30 21:40, DoQ wrote:
> [...]

    Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;]
    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca31
    72d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

  • 10. Data: 2012-09-30 23:47:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-09-2012 23:31, atm pisze:
    > Co to sie porobilo, nawet kwejka spokojnie nie mozna przejrzec ;]
    > http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/09/ddca31
    72d9201e79f24c1706b787ac9f.jpg?1348917649

    ROTFL :)

    --
    Pozdr.