    From: "PaweL" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Date: Sun, 8 Aug 2010 23:33:23 +0200

    Po zakrętach czy można tym samochodem szybko jechać?
    Słyszałem że Laguny II mają miękkie zawieszenie i prowadzenie na krętych
    drogach pozostawia wiele do życzenia. To prawda?
    To pytanie do posiadaczy tych samochodów. Czy nawet mocniejsze wersje tych
    samochodów (2.0dCi) są takie miękkie? Wymiana amortyzatorów na sztywniejsze
    (jeśli takie są) nie pomoże?

    Pytam, bo zaświtała mi myśl o zakupie takiego samochodu. Z rocznika ~2006.
    Ale lubię dynamiczną jazdę na zakrętach. Zawieszenie może być problemem
    odbierającym radość z jazdy.

    --
    pozdrawiam
    Paweł