  • 1. Data: 2012-04-17 18:49:44
    Temat: czy ECU mogą być zamienne?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Czy jeżeli w samochodzie uszkodził mi się taki ECU:
    http://allegro.pl/peugeot-106-ii-1-0-komputer-bosch-
    i2237724323.html
    to mogę zamiennie wsadzić taki:
    http://allegro.pl/sterownik-komputer-peugeot-106-100
    0cm-02r-i2221800894.html
    ???

    Samochód w obu przypadkach ten sam: p106 II 1.0, oprogramowanie w ECU
    też w obydwu to samo: MA3.1, tylko tym dużym numerem się różnia, jeden
    jest 54 a drugi 68. Czy tym się nie sugerować bo to np. nr serii??

    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-04-18 00:15:35
    Temat: Re: czy ECU mogą być zamienne?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-17 18:49, v...@i...pl pisze:
> [...]
    > też w obydwu to samo: MA3.1, tylko tym dużym numerem się różnia, jeden
    > jest 54 a drugi 68. Czy tym się nie sugerować bo to np. nr serii??

    Jeden i drugi do systemu Bosch Mono MA3.1. Złącze będzie identyczne i
    nic nie spalisz, ale:
    Mają różne numery - zapewne inna wersja softu - "regulacja" na inny
    rynek - inna moc, inna ekologia, inne podatki ;)
    Niektóre mogą mieć zaprogramowany numer kluczyka. Immobilizer, a nie mam
    dostępu do katalogu Boscha :( - ważny jest ten numer : 0 261 203 xxx

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2012-04-18 00:49:22
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-18 00:15, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
> [...]
    > Niektóre mogą mieć zaprogramowany numer kluczyka. Immobilizer, a nie mam
    > dostępu do katalogu Boscha :( - ważny jest ten numer : 0 261 203 xxx

    Immo u mnie jest na klawiaturke, silnik najslabszy jaki wychodzil.
    Mozliwe, ze inna wersja miala juz immo w kluczyku? Ale za to wiecej KM
    moze by bylo ;) (jak juz sie uda odpalic)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 4. Data: 2012-04-18 07:03:16
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-18 00:49, v...@i...pl pisze:
    > Immo u mnie jest na klawiaturke, silnik najslabszy jaki wychodzil.
    > Mozliwe, ze inna wersja miala juz immo w kluczyku? Ale za to wiecej KM
    > moze by bylo ;) (jak juz sie uda odpalic)

    To podeślij VIN-a może coś wymyślę i Ci napiszę.

    --
    Wojciech Smagowicz