  • 11. Data: 2010-10-18 09:03:45
    Temat: Re: część procesora - krzyżówka
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 11:01:24 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Ale chyba nie na interfejs i chyba ciut wcześniej? ;-)

    Zdaje się, że właśnie na interface. W każdym razie, pomiędzy wagonami też
    znajduje się coś, co w langłidżu się nazywa "interface", i ma jakiś związek
    ze sprzęgiem. :)

    --
    Yakhub

  • 12. Data: 2010-10-18 09:21:22
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przynajmniej w informatyce. W kolejnictwie się przyjęło :).

    Ja uwielbiam tłumaczenie "międzymordzie" :-)

    --
    rb

  • 13. Data: 2010-10-18 09:24:14
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-10-18 10:25, MC pisze:

    > Mierzony jest wynik działania arytmetycznego.

    Nie mierzony. Wyliczany.

    pozdr serd
    --
    A S

  • 14. Data: 2010-10-18 11:57:07
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie mierzony. Wyliczany.

    Serio? a w jaki sposób?

  • 15. Data: 2010-10-18 12:05:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 Oct 2010 07:48:04 +0200, "Andrzej S."
    <A...@g...com> wrote:

    >Arytmometr tez nie jest po polsku. I bez sensu Angol
    >to urobil, bo co tu jest mierzone?
    >Moim zdaniem slowo śmieć.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Arytmometr

    Na komputerach świat się nie kończy. To słowo istniało dłuuugo przed
    komputerem.
    --
    Grzegorz Krukowski