  • 1. Data: 2010-10-17 18:53:52
    Temat: WiFi widmo w laptopie Lenovo
    Od: Eneasz Pącki <a...@w...pl>

    Hej!

    Ostatnio przy uruchamianiu mojego laptopa Lenovo pod wodzą Visty 32
    wszystkie znaki okienek wskazują na nawiązane połączenie WiFi z moim
    ruterem. Tzn. pokazują to ikonki w trayu a także okienkowe ustawienia
    sieci z panelu sterowania.

    De facto połączenia chyba nie ma bo nie działa ani przeglądarka (nawet
    ręczne wprowadzenie IP z pominięciem DNSów) ani inne aplikacje sieciowe.
    Pomaga tylko restart komputera (tzn. zawsze rano muszę odpalać sprzęt
    dwa razy).

    Ostatnio na pokładzie pojawił się "Norton 360" ale wyłączałem zaporę,
    później resetowałem reguły filtrów i sytuacja dalej się powtarza. Na
    ruterze szyfrowanie WPA2 i dodatkowo włączona zapora (ale w innej
    lokalizacji mam taki sam ruter w identycznej konfiguracji i problemu
    ponownego rozruchu nie ma).

    Macie jakieś pomysły/sugestie? Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.

  • 2. Data: 2010-10-19 07:31:17
    Temat: Re: WiFi widmo w laptopie Lenovo
    Od: FD <F...@f...pl>

    W dniu 2010-10-17 niedziela 20:53, Eneasz Pącki pisze:

    > Macie jakieś pomysły/sugestie? Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.

    prawdopodobnie masz problem z autoryzacja... [przejzyj logi]
    pewnie skoro to lenowo to uzywasz Intel PROSet Wireless do łaczenia
    a jak u siebie zauwazylem mimo poprawnego zestawienia łącza on mial
    problem z przesylaniem klucza WPA
    Wylaczylem oprogramowanie od karty intela i jade na windowsowym
    Od tamtej pory nie ma zadnego problemu z laczeniem, a objawy mialem
    podobne do Twoich.

  • 3. Data: 2010-10-20 06:08:42
    Od: Eneasz Pącki <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-19 09:31, FD pisze:

> [...]
    > Wylaczylem oprogramowanie od karty intela i jade na windowsowym
    > Od tamtej pory nie ma zadnego problemu z laczeniem, a objawy mialem

    Przywróciłem starszą wersję sterownika i jak na razie wszystko wróciło
    do normy. Poobserwuję kilka dni i zobaczę czy pomogło. W czasie zbiegł
    się update systemu i instalacja nowego antywirusa. Stawiałem na drugą
    opcję ale IMO wszystko było z nim ok.

    Dzięki za podpowiedź!