  • 1. Data: 2010-10-16 14:32:53
    Temat: Problem z GTX 460 i TV przez HDMI
    Od: solar <s...@o...pl>

    Przesiadłem się z Ati na Nvidię i oczywiście pojawiły się problemy z
    podłączeniem pod TV.
    Karta ma 2 wyjścia DVI i jedno miniHDMI. Kabel HDMI-HDMI mam,
    przejściówka miniHDMI-HDMI była przy karcie.
    Jak podłączę monitor pod DVI2 (na tym wyjściu monitor jest
    identyfikowany jako 2) i TV przez przejściówkę, na TV w ogóle nie mam
    obrazu. Nawet przy starcie kompa.
    Jeśli podłączę tylko TV, obraz jest normalnie.
    Najprawdopodobniej rozwiązaniem jest podłączenie monitora pod DVI1 (w
    Ati też tak trzeba było podłączać). Tylko że przejściówka nie mieści
    się, gdy w DVI1 włożona jest wtyczka od monitora.
    Mógłbym kupić kolejny 5m kabel miniHDMI-HDMI, ale może istnieje tańsze
    rozwiązanie - przedłużka lub adapter miniHDMI-miniHDMI tak, aby obecna
    przejściówka miniHDMI-HDMI oddaliła się od karty i minęła z wtyczką DVI?
    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
    Stanisław Jerzy Lec

  • 2. Data: 2010-10-18 13:26:32
    Temat: Re: Problem z GTX 460 i TV przez HDMI
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Niestety nie pomogę ale przy okazji też się pożalę bo ja dla odmiany przez
    weekend przerabiałem ATI. Też mi się nie mieści wtyk HDMI jak jest wetknięty
    DVI. Kto to projektuje?
    Poza tym przed instalacją sterowników aktywne było gniazdo rgb po
    zainstalowaniu sterowników wyłączyło się rgb i włączyło HDMI. Ciekawe co by
    było, gdybym nie miał kabla HDMI?

    PC

  • 3. Data: 2010-10-18 21:22:36
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "solar" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Mógłbym kupić kolejny 5m kabel miniHDMI-HDMI, ale może istnieje tańsze
    >rozwiązanie - przedłużka lub adapter miniHDMI-miniHDMI tak, aby obecna
    >przejściówka miniHDMI-HDMI oddaliła się od karty i minęła z wtyczką DVI?

    Nie wiem czy dobrze rozumiem - nie szukasz czegos takiego ?
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/4104VY7h11L.jp

  • 4. Data: 2010-10-18 21:37:00
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-18 23:22, Waldek pisze:

    > Nie wiem czy dobrze rozumiem - nie szukasz czegos takiego ?
    > http://ecx.images-amazon.com/images/I/4104VY7h11L.jp

    Dokładnie. Znalazłem w PL coś, co nazywa się Monster Adapter :), ale
    kosztuje to to 150 zł. To nowy kabel i jeszcze coś by zostało...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od

  • 5. Data: 2010-10-24 00:18:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    >Dokładnie. Znalazłem w PL coś, co nazywa się Monster Adapter :), ale
    >kosztuje to to 150 zł. To nowy kabel i jeszcze coś by zostało...

    LOL - Monster za 150 ? ;) tu masz KABEL 5m za 40zl
    http://www.kablehdmi.pl/kabel-hdmi-mini-hdmi-500-cm-
    xryx-full-hd-do-kamer-i-aparatow-p-66.html

    a moze wystarczy z aledrogo takie gowienko ?
    http://allegro.pl/adapter-stabilizator-mini-hdmi-f-n
    a-mini-hdmi-m-i1272038135.html

    ew. mozesz jeszcze poszukac czegos tutaj
    http://www.dealextreme.com/search.dx/search.mini%20h
    dmi

    Pozdrawiam i zycze wiecej wytrwalosci w googlaniu ;)

    Ps.
    A taka przelotke z kabelkiem jak podalem wczesniej w linku
    dodaje(-wala) do swoich kart EVGA np. GTX460
    http://www.onlinepc.pl//index.php?products=product&p
    rod_id=35001

  • 6. Data: 2010-10-24 07:00:31
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-24 02:18, Waldek pisze:

    > A taka przelotke z kabelkiem jak podalem wczesniej w linku
    > dodaje(-wala) do swoich kart EVGA np. GTX460
    > http://www.onlinepc.pl//index.php?products=product&p
    rod_id=35001

    Thx za linki.
    Jak widać EVGA spróbowało samemu podłączyć DVI i miniHDMI obok siebie.
    Gigabyte nie spróbował. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."