  • 11. Data: 2010-01-12 00:09:47
    Temat: Re: czerwone plamy pod autem
    Od: juhass <t...@w...pl>

    Kazik pisze:
    > Witam, dzisiaj zauwazylem na sniegu w miejscu w ktorym stalo Grande
    > Punto czerwone plamy - dokladnie w miejscu kol, dokladnie 4 plamy, od
    > wewnetrznej strony. Czy moze to byc wyciek jakiegos plynu hamulcowego?
    > Patrzylem pod maska i poziom jest w porzadku.

    Sprawdzaj poziom płynu chłodniczego. W fiacie wlewają
    właśnie różowy i prawdopodobnie to on gdzieś znika. To samo
    ma dziewczyna w bravo- też zauważała różowe plamy a ja przez
    miesiąc ignorowałem problem- wczoraj dolałem do zbiorniczka
    wyrównawczego 1.8l płynu i muszę się do fiata wybrać coby to
    naprawili...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 12. Data: 2010-01-12 00:34:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 00:09:47 +0100, osobnik zwany juhass
    wystukał:

    > Sprawdzaj poziom płynu chłodniczego. W fiacie wlewają właśnie różowy i
    > prawdopodobnie to on gdzieś znika.

    płyn chłodniczy przy tylnych kołach? Ciekawa koncepcja :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2010-01-12 08:09:03
    Od: juhass <j...@p...fm>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 12 Jan 2010 00:09:47 +0100, osobnik zwany juhass
    > wystukał:

    > płyn chłodniczy przy tylnych kołach? Ciekawa koncepcja :)

    Kurcze, faktycznie przeoczyłem... ;p

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 14. Data: 2010-01-12 11:51:06
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Teoretycznie mogło rozchlapać pod całym podwoziem podczas jazdy.
    JaC

    -----