  • 21. Data: 2011-03-04 23:51:32
    Temat: Re: czas naświetlania ? nie ma różnicy
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik JA napisał:
    > Siur.
    > Ale faktycznie kiedyś jak już ktoś kupił coś innego niż idioten camera,
    > to przynajmniej przeczytał instrukcję (tak mi się wydaje). Teraz mam
    > wątpliwości.

    Kiedyś jak człowiek kupił aparat, obojętnie czy Zenit, czy Smiena, czy
    FED, to musiał przeczytać instrukcję, żeby założyć film. To było chyba
    najtrudniejsze. W końcu APS po coś powstał - nieprawdaż? Prawdziwy
    twardziele szli do fotografa, który wyjmował stary film, brał go do
    wywołania i zakładał nowy.
    Obecnie większość* ludzi radzi sobie z włożeniem wtyczki i zrzutem
    zdjęć. Efekty też są widoczne na ekranie aparatu więc po co się męczyć.
    Maciek
    * większosć nie oznacza wszyscy, co widać po połamanych gniazdach