-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "zdezorientowany" <p...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: (cz. 2) A4 vs Passat
Date: Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hkk6i0$sqq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265474944 29530 172.20.26.234 (6 Feb 2010 16:49:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC)
X-User: piotr76
X-Forwarded-For: 212.157.85.4
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252946
[ ukryj nagłówki ]ok, jestem juz po zapoznaniu sie z dwoma tytulowymi modelami. siedzialem,
macalem, porownywalem, poczytalem. i jaki efekt?
a4 - no niestety duzo mniejszy w srodku (vs passat). nie ma sensu pisac, ze
obecne a4 jest najwieksze w historii. moze i jest, ale prawda oczywista jest,
ze odstaje od paska. oczywiscie inna sprawa jest jakosc wykonania, ogolny
design (mmm, te swiatla...), czy wreszcie renoma. silniki beznzynowe tez
zachecaja do tego autka. jedyny minus - wielkosc dla rodziny 2+2. aha,
rozpatruje tylko avanta (2.0 fsi lub 2.0 tdi), z dsg.
passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.
juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez z poprawionym wykonaniem
i montazem elementow deski rozdzielczej. jedno "ale" - passat jest b.
popularny. az za popularny. auto ginie. a i jego design juz nieco sie
opatrzyl. wersja high- oferuje ponadoczekiwane wyposazenie. praktycznie
wszystko co potrzeba (aq nawet wiecej). no i jest do wziecia od reki. tym
autem juz jezdzilem - co prawda w manualu, ale zalety dsg znam.
ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do
wykorzystania rowniez prywatnie. rzadko, ale jednak. design vs praktycznosc.
prestiz (?) vs gabaryty.
decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.10 18:42 Waldek Godel
- 06.02.10 18:40 mirek
- 06.02.10 18:54 Kwik
- 06.02.10 19:35 Piotr W
- 06.02.10 19:26 Piotr W
- 06.02.10 19:42 Waldek Godel
- 06.02.10 19:45 Borys Pogoreło
- 06.02.10 19:53 Piotr W
- 06.02.10 19:54 Maciej Browarczyk
- 06.02.10 19:55 DoQ
- 06.02.10 19:59 Piotr W
- 06.02.10 20:00 Piotr W
- 06.02.10 20:07 Maciej Browarczyk
- 06.02.10 21:57 Budzik
- 06.02.10 22:06 Piotr W
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=