  • 1. Data: 2011-12-10 18:02:11
    Temat: cysterna na tvn turbo
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    właśnie pan bohatersko dowózł przez ponad 800km po lodzie
    3500 l oleju napędowego (powtórzone dwa razy) do jakiegoś
    miasteczka. Starczy na dwa dni czy jeden?
    Pewnie tłumaczyła jakaś blondynka dla której 3500 l to strasznie
    dużo.

  • 2. Data: 2011-12-10 18:18:40
    Temat: Re: cysterna na tvn turbo
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2011-12-10 18:02, Adam pisze:
> [...]
    > miasteczka. Starczy na dwa dni czy jeden?
    > Pewnie tłumaczyła jakaś blondynka dla której 3500 l to strasznie

    Może to galony były ?

  • 3. Data: 2011-12-10 18:23:20
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Perek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Może to galony były ?

    może i tak, ale przetłumaczyli litry :)

  • 4. Data: 2011-12-10 18:37:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 18:02:11 +0100, Adam napisał(a):
> [...]
    > miasteczka. Starczy na dwa dni czy jeden?
    > Pewnie tłumaczyła jakaś blondynka dla której 3500 l to strasznie

    A czym jechal i z czego tlumaczone ?
    Duza cysterna to raczej 35 tys litrow, ale jak podane w nieokreslonych
    jednostkach i dodatkowo w jakims slangu (ten bucks) to pomylic sie latwo.

    A na ile starczy ... ile dymow liczy to miasteczko ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-12-10 18:46:45
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > jednostkach i dodatkowo w jakims slangu (ten bucks) to pomylic sie latwo.
    >

    > A na ile starczy ... ile dymow liczy to miasteczko ? :-)

    chodzi mi o jakość tłumaczenia, 3500l to można przewieść większym busem a
    nie osiemnastokołowcem :)

  • 6. Data: 2011-12-10 18:51:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, December 10, 2011, 6:23:20 PM, you wrote:

    > może i tak, ale przetłumaczyli litry :)

    Było zapewne 10000 galonów a po przetłumaczeniu tłumaczowi wydało się
    za dużo i sobie jedne zero obciął.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-12-10 23:27:40
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-10 18:46, Adam pisze:
    > Użytkownik "J.F."<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o jakość tłumaczenia, 3500l to można przewieść większym busem a
    > nie osiemnastokołowcem :)

    3500l przywiozl w zbiornikach, a w cysternie sam spirytus albo inne
    borygo ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-12-14 18:57:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miasteczka. Starczy na dwa dni czy jeden?
    > Pewnie tłumaczyła jakaś blondynka dla której 3500 l to strasznie

    dziś oglądałem powtórke.
    Powiedział 9-2 tysiące galonów (słownie: dziewięćdwa tysięcy galonów) 9,2
    tys gal ~ 35 tys litrów.

    Standardowa naczepa.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł