  • 1. Data: 2011-12-10 08:44:12
    Temat: nie pali
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Panowie pomocy!

    w moim seicento 900 mam taki problem, że chyba nie pali na jeden cylinder...
    piszę chyba bo efekt niepalenia jest trochę dziwny, jak się przystawi ucho
    do rury wydechowej to 3 wybuchy mają jakby określoną siłę, a 4 wybuch jest
    bardzo wyraźnie mocniejszy - coś jakby w złym momencie następowała iskra i
    wybuch leciał wprost do rury... takie moje przypuszczenia...

    sprawa wygląda tak: nie palił mi na jeden gar (j.w.) wymieniłem świece - 2
    dni pochodził ok, po czym znów przestał palić, wymieniłem przewody - 2 dni
    pochodził i się popsuł, no to wymieniłem cewkę - 2 dni pochodził i się
    popsuł...
    zgłupiałem, co można jeszcze wymienić?

    świece są czarne, ale jeszcze miesiąc temu na tej czarnej świecy palił bez
    problemów, więc samą świecę wykluczam...

    HELP!

  • 2. Data: 2011-12-10 09:16:56
    Temat: Re: nie pali
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/10/2011 08:44 AM, identifikator: 20110701 wrote:
    > jak się
    > przystawi ucho do rury wydechowej to 3 wybuchy mają jakby określoną
    > siłę, a 4 wybuch.......

    O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.

  • 3. Data: 2011-12-10 10:25:51
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    m...@i...pl <m...@i...pl> napisał(a):
    ..
    > O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.
    Dla mnie żadna nowość. Zawsze na słuch wiedziałem co autku dolega. Kiedyś
    mechanicy z ASO nawet ze stetoskopem nie potrafili znaleźć rozwalonego łożyska
    napinacza paska wielorowkowego. ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 4. Data: 2011-12-10 10:30:08
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > O takim diagnozowaniu to jeszcze nie słyszałem.

    jakeś taki mondry to wyjaśnij to zjawisko...

  • 5. Data: 2011-12-10 16:52:38

    On 12/10/2011 10:30 AM, identifikator: 20110701 wrote:

    > jakeś taki mondry to wyjaśnij to zjawisko...

    Chodzi mi konkretnie o "ucho do rury".

    Bo urządzenie zrobione ze stetoskopu lekarskiego oraz 40 cm
    metalowej rurki o średnicy 4 mm to widziałem i nawet miałem
    okazję używać. Przykłada się tą końcówkę w różne miejsca
    w silniku i wiadomo skąd jakie dźwięki dochodzą.

    Ale ucho? Do rury? Przecież przykładanie głowy do wydechu
    to raczej niezbyt zdrowe jest.