    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: cyfrowy polsat -> tnk.
    Date: Sun, 23 Jan 2011 10:34:43 +0100

    witam,

    poniewaz ostatnio polsat zapowiedzial rozstanie z bbc,
    to patrze na co by sie tu przerzucic. zalozenia sa takie,
    ze tv ogladam bardzo sporadycznie (i to glownie programy
    informacyjne), wiec wystarczy mi jakosc SD i wyjscie a/v
    w postaci 1xRCA(CVBS)+2xRCA(L+R), ktore wpinam do kompa
    na wejscie liniowe + svideo karty tv.

    o ile oferta tnk(sd) mi odpowiada, to do sprzetu pozostalego
    po polsacie potrzebuje dekoder. no chyba, ze da sie rozpruc
    dekoder polsatu i cos przeprogramowac? mam taki minimalizm:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder-m100-parametry-
    techniczne.cp

    przekopalem troche opinii, w ktorych ludzie przerzucaja
    sie dekoderami i chyba w moje oczekiwania wpasowuje sie
    tani bigsat:
    http://allegro.pl/tuner-bigsat-bs-s-77cx-tnk-fta-naj
    tanszy-sprawdz-
    i1422344003.html

    a moze znacie cos lepszego/tanszego niz ten bigsat?