  • 11. Data: 2013-01-15 18:47:47
    Temat: Re: [cross] dwa magiczne zadania
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wzorek mogę prosić?

  • 12. Data: 2013-01-15 18:48:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w zadaniu jest napisane, wyliczyć graficznie

  • 13. Data: 2013-01-15 18:49:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > w zadaniu jest napisane, wyliczyć graficznie

    Ojej, i co teraz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2013-01-15 18:50:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > wzorek mogę prosić?

    Na co? Z resztą bartekltd już wszystko napisał.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2013-01-15 18:51:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    spokojnie, ja tylko pytam

  • 17. Data: 2013-01-15 18:52:48
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > spokojnie, ja tylko pytam

    Ale o co? Przecież w tym "zadaniu" nie ma napisane co trzeba policzyć.
    Ładunek początkowy? Ten, który przepłynął? W jakim czasie?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2013-01-15 18:52:48
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Tak jak inni zauważyli, kłuje tu brak pytania,

    bo to pewnie (...) zagadnienie... dużo bym mógł na ten temat napisać, ale
    zamilknę...

  • 18. Data: 2013-01-15 19:32:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a możesz mi jeszcze powiedzieć, całkowanie to suma iloczynów delta t i I?

  • 19. Data: 2013-01-15 19:44:39
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > a możesz mi jeszcze powiedzieć, całkowanie to suma iloczynów delta t i I?

    Całkowanie prostokątami.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2013-01-15 20:04:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    muszę się zastanowić, bo coś mi się nie zgadza,
    jak zaczniemy sumować prostokąty to suma zacznie rosnąć, a nie maleć jak
    powinna...