-
31. Data: 2010-11-15 13:51:52
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
news:ibra9i$qmc$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2010-11-15 10:16, n...@o...pl pisze:
>
> [cut]
>
> Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
>
> Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do wysokiego
> krecenia w hot-hatchach czy innych pseudo-sportowych/sportowych
> samochodach ale w takim samochodzie albo ladujemy silnik benzynowy z duzym
> momentem dostepnym jak najnizej albo po prostu diesla (i moim zdaniem 2.0
> i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej budzie). Dynamika jak dla mnie
> tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac kogokolwiek kto jedzie wiecej
> niz 120km/h.
Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
Pozdrawiam
Kamil
-
32. Data: 2010-11-15 13:59:19
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2010-11-15 13:51, kamil pisze:
> Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
A jakie to ma wlasciwie znaczenie w temacie? Opisuje wrazenia z jazdy
czlowiekowi, ktory o to pyta, nikogo nie interesuje czy bylo tam
ograniczenie do 90.
A o ile mi wiadomo to tak, zmienilo sie cos w przepisach dot. predkosci.
Poczytaj grupe.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
33. Data: 2010-11-15 14:06:25
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
news:ibrarm$qon$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2010-11-15 13:51, kamil pisze:
>
>> Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
>
> A jakie to ma wlasciwie znaczenie w temacie? Opisuje wrazenia z jazdy
> czlowiekowi, ktory o to pyta, nikogo nie interesuje czy bylo tam
> ograniczenie do 90.
> A o ile mi wiadomo to tak, zmienilo sie cos w przepisach dot. predkosci.
> Poczytaj grupe.
Na autostradzie wyprzedzanie to akurat najmniejszy problem, szczegolnie
wysokim SUVem, ktory po zakretach jezdzi jak kuter rybacki na falach.
Pozdrawiam
Kamil
-
34. Data: 2010-11-15 14:08:05
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello kamil,
Monday, November 15, 2010, 1:51:52 PM, you wrote:
>> Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
>> Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do wysokiego
>> krecenia w hot-hatchach czy innych pseudo-sportowych/sportowych
>> samochodach ale w takim samochodzie albo ladujemy silnik benzynowy z duzym
>> momentem dostepnym jak najnizej albo po prostu diesla (i moim zdaniem 2.0
>> i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej budzie). Dynamika jak dla mnie
>> tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac kogokolwiek kto jedzie wiecej
>> niz 120km/h.
> Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
Tak - mamy w Polsce juz trochę autostrad.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
35. Data: 2010-11-15 14:10:08
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: "kamil" <k...@s...com>
"RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
news:1126108851.20101115140805@pik-net.pl...
> Hello kamil,
>
> Monday, November 15, 2010, 1:51:52 PM, you wrote:
>
>>> Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
>>> Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do
>>> wysokiego
>>> krecenia w hot-hatchach czy innych pseudo-sportowych/sportowych
>>> samochodach ale w takim samochodzie albo ladujemy silnik benzynowy z
>>> duzym
>>> momentem dostepnym jak najnizej albo po prostu diesla (i moim zdaniem
>>> 2.0
>>> i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej budzie). Dynamika jak dla mnie
>>> tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac kogokolwiek kto jedzie wiecej
>>> niz 120km/h.
>> Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
>
> Tak - mamy w Polsce juz trochę autostrad.
I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny wiecej
konczyly sie czolowka?
Pozdrawiam
Kamil
-
36. Data: 2010-11-15 14:14:41
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello kamil,
Monday, November 15, 2010, 2:10:08 PM, you wrote:
>>>> Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
>>>> Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do
>>>> wysokiego
>>>> krecenia w hot-hatchach czy innych pseudo-sportowych/sportowych
>>>> samochodach ale w takim samochodzie albo ladujemy silnik benzynowy z
>>>> duzym
>>>> momentem dostepnym jak najnizej albo po prostu diesla (i moim zdaniem
>>>> 2.0
>>>> i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej budzie). Dynamika jak dla mnie
>>>> tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac kogokolwiek kto jedzie wiecej
>>>> niz 120km/h.
>>> Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)
>> Tak - mamy w Polsce juz trochę autostrad.
> I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny wiecej
> konczyly sie czolowka?
Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
37. Data: 2010-11-15 14:17:26
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: "kamil" <k...@s...com>
"RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
news:1712283930.20101115141441@pik-net.pl...
> Hello kamil,
>
> Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
> najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
> stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)
Pozdrawiam
Kamil
-
38. Data: 2010-11-15 14:17:43
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2010-11-15 14:10, kamil pisze:
> I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny
> wiecej konczyly sie czolowka?
No nie wiem czy tylko/az dwie. Przeciez czesto zle oceniajac sytuacje te
tylko dwie sekundy moga utatowac zycie. A poza tym to roznica miedzy
opisywanym samochodem a moim w trasie jest duzo wieksza niz dwie
sekundy, calkiem inna jazda jak dla mnie.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
39. Data: 2010-11-15 14:21:44
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: "kamil" <k...@s...com>
"Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
news:ibrbu6$r5b$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 2010-11-15 14:10, kamil pisze:
>
>> I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny
>> wiecej konczyly sie czolowka?
>
> No nie wiem czy tylko/az dwie. Przeciez czesto zle oceniajac sytuacje te
> tylko dwie sekundy moga utatowac zycie. A poza tym to roznica miedzy
> opisywanym samochodem a moim w trasie jest duzo wieksza niz dwie sekundy,
> calkiem inna jazda jak dla mnie.
Nie przecze temu, po prostu nie widze sensu argumentowania o wyprzedzaniu
jadacych ponad 120 na normalnej drodze. A na autostradzie wyprzedzanie to
nie problem akurat, przynajmniej ja nie mialem problemow nawet jakimis
toczydlami pokroju nowego punto 1.2 z wypozyczalni, ktore do 100 rozpedza
sie w cos kolo czterech minut.
Pozdrawiam
Kamil
-
40. Data: 2010-11-15 15:02:24
Temat: Re: cr-v kontra tuscon
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello kamil,
Monday, November 15, 2010, 2:17:26 PM, you wrote:
>> Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
>> najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
>> stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
> Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)
Potrafiłem się sprawnie poruszać dysponując 57KM - kwestia
umiejętności poruszania dźwignią zmiany biegów i nawyku używania
lusterek przed jakimkolwiek manewrem. Ale wtedy był inny ruch na
drogach.
Myslę, że 80 KM w lekkim samochodzie nadal wystarczy. Ale trzeba
zapomnieć o lęku przed redukcją i dociśnięciu blisko czerwonego na
obrotomierzu...
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)