  • 1. Data: 2010-11-14 09:58:41
    Temat: Mocno stuknelo i nie pali
    Od: krocik <j...@g...pl>

    W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie
    prostuje?

    http://www.fotka.pl/profil/trabbart/albumy

  • 2. Data: 2010-11-14 10:05:44
    Temat: Re: Mocno stuknelo i nie pali
    Od: krocik <j...@g...pl>

    Domino Jachaś wrote:
    > Użytkownik "krocik"<j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > UWAGA TROLL

    GLUPKU:najpierw zobacz w czym sprawa (link) a potem sie odzywaj pajacu
    jeden.

  • 3. Data: 2010-11-14 10:05:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krocik

    > W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie
    > prostuje?
    >
    > http://www.fotka.pl/profil/trabbart/albumy

    No nie, czy to jakiś najazd? A nalepkę z szyby już odkleiłeś?
    Przyspieszenie od 0 do 100 m/s zmierzyłeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-14 10:35:59
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
    > W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie
    > prostuje?
    >
    > http://www.fotka.pl/profil/trabbart/albumy

    Co to za auto i w jakich okolicznościach padło (obroty, obciążenie
    silnika, temperatura...) ?

    Z definicji NIE prostuje się korbowodów.
    Trzeba dokładnie poszukać przyczyny skrzywienia (przeskoczył rozrząd?)
    oraz innych możliwych uszkodzeń tym wywołanych:
    wał korbowy czy prosty, czy wszystkie czopy są gładkie, kanały olejowe
    drożne itd... ,
    panewki - stan i luzy robocze,
    zawory - proste, szczelne, gniazda całe...
    tuleje cylindrowe - zmierzyć, czy są proste, nie porysowane, nie zużyte,
    bez progów...
    cały mechanizm rozrządu...
    Jeśli się pytasz o prostowanie korbowodu, to raczej pozostaw taką robotę
    mechanikowi mającemu praktykę, choć rachunek za generalkę silnika może
    być słony :(.
    Często nie opłaca się tego robić i lepiej jest szukać używki na Allegro
    - może być z "anglika" - nie kręci się w przeciwną stronę ;).

    Wojciech Smagowicz

  • 5. Data: 2010-11-14 10:55:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > - może być z "anglika" - nie kręci się w przeciwną stronę ;).

    Powaga - a ja myslalem, ze wlasnie dlatego one sa takie tanie ;)

    Ale na pewno gwinty do srub sa w odwrotna strone...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-11-14 11:00:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *P_ablo* napisał(-a):

    > Ale na pewno gwinty do srub sa w odwrotna strone...

    I do tego calowe

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-11-14 11:23:19
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.11.2010 Big Jack <a...@b...zz> napisał/a:
    > W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl

    > I do tego calowe

    To pomyśl co zastaniesz w wersji z Nowej Zelandii ;D

  • 8. Data: 2010-11-14 11:39:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-14 11:23, Sergiusz Rozanski pisze:
    5...@n...neostrada.pl

    > To pomyśl co zastaniesz w wersji z Nowej Zelandii ;D

    Silnik na gwoździach, bo samoodkręcaniu się śrub w tych silnikach nawet
    najlepszy loctite nie przeciwdziała. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-11-14 11:43:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-14 11:00, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl

    > I do tego calowe

    Słyszałem że tam nakrętki mają gwint zewnętrzny, a śruby wewnętrzny.

  • 10. Data: 2010-11-14 11:46:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
    > W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie
    > prostuje?
    >
    > http://www.fotka.pl/profil/trabbart/albumy

    Aż takiego dzwona to już się chyba nie da wyprostować żeby to było
    wytrzymałe.

    Prostuje się takie gdzie na oko jeszcze nie widać że jest krzywo.