  • 21. Data: 2010-03-31 14:50:50
    Temat: Re: co na miasto?
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 31 Mar, 16:11, duddits <d...@N...pl> wrote:
    > Tu to w sumie nie bardzo rozumiem zależność. Śmigałem FZ6 do połowy
    > grudnia w zeszłym roku. Kwestia motywacji zapewne :)

    Zapewne. Ja np. mam taką, że jak w lutym po ciemku wracam z pracy (12
    km za Warszawą) i pada śnieg, to wolę mieć pod sobą 100 kg skutera,
    który się nie wyjebie, bo albo (a) na zimowych oponach nadal ma
    przyczepność albo (b) wystawię nogi i pojadę na butach. Teraz zrób to
    samo z moim DL-em.

    A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni
    przerwy w jeździe.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 22. Data: 2010-03-31 15:03:35
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-03-31 16:50, Nikanor pisze:
    > A i tak w związku z ciężkimi warunkami miałem w tym roku 8 tygodni
    > przerwy w jeździe.

    Podobnie. Mi się jeszcze dodatkowo nie chciało :)

    --
    duddits

  • 23. Data: 2010-03-31 20:06:59
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > Z moich obserwacji wynika ze najszybciej po miescie jezdza:
    > UJM 500*, sportowe 600 i UJM 600, potem niektóre skutery.

    Calkowicie sie z tym zgadzam. Przerabialem dojazdy do pracy na enuro (xr i
    wr), nakedzie (bandit 600) i sporcie (r6). I do zatloczonego miasta nie chce
    juz innego pojazdu niz sport. Motocykl jest waski wiec wszedzie sie
    miescisz, ma dobry start jak sie juz przepchasz do swiatel, bardzo stabilny
    w zakretach, rewelacyjne hamulce, nie trzesie tak jak enduro (nawet obraz w
    lusterkach sie zamazywal). Z minusow - siedzisz nizej niz np. w enduro wiec
    mniej widzisz ponad dachami samochodow, stosunkowo maly promien skretu,
    spalanie wieksze niz np. skuter, ceny serwisu i materialow eksploatacyjnych
    znacznie wyzsze. Ale dla mnie osobiscie plusy zwyciezaja.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 24. Data: 2010-04-01 07:45:57
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 31 Mar, 11:21, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Z moich obserwacji wynika że najszybciej po mieście jeżdżą:
    > UJM 500*

    ch. wi o co Ci chodzi z tym UJM
    ale pewnie miales na mysli ze CB500 bez * bedzie najlepsza :)
    a ja potwierdzam bo wlasnie taka ujezdzam w miescie juz 6-ty sezon i
    nie mogę narzekac.

  • 25. Data: 2010-04-01 09:01:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.04.2010 Ditron <t...@g...com> napisał/a:

    > ch. wi o co Ci chodzi z tym UJM

    O Uniwersalną Japońską Pierdziawkę Pincetccm i okolice.

    > ale pewnie miales na mysli ze CB500 bez * bedzie najlepsza :)
    > a ja potwierdzam bo wlasnie taka ujezdzam w miescie juz 6-ty sezon i
    > nie mogę narzekac.

    Właśnie zdarza mi się zobaczyć na ulicy całkiem sprawnie pomykających
    operatorów takich pojazdów. Myślę że to ciekawy kompromis pomiędzy
    kosztami sporta 600, a ogólną tanią beznadziejnością ups, miało być
    ekonomiką klasy 125/250.

    A odnośnie turystyczne enduro vs. sport. Nie jestem pewien co to ale
    skoro samo wylazło:
    http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
    Niestety wielu tak jeździ.
    I tak dla porównania.
    http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

    --
    kakmaratgmaidotcom

  • 26. Data: 2010-04-01 09:11:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kakmar pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=hn6L0ygIJ6k&NR
    > Niestety wielu tak jeździ.

    a dlaczego niestety? i w sumie dlaczego to jest "przeciskanie" skoro oni
    tam w pip miejsca mają.

    > I tak dla porównania.
    > http://www.youtube.com/watch?v=Emg-yLpgN9Y

    no ten to się czasami przeciskał.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 27. Data: 2010-04-01 09:22:11
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.04.2010 gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > a dlaczego niestety? i w sumie dlaczego to jest "przeciskanie" skoro oni
    > tam w pip miejsca mają.

    No właśnie dlatego "niestety" że miejsce jest, a nie jadą.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 28. Data: 2010-04-01 19:04:10
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 11:01, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > A odnośnie turystyczne enduro vs. sport. Nie jestem pewien co to ale
> [...]

    Aha. To ty o takich korkach piszesz. Że zostaje półtora metra
    autostrady dla motocykli. To rzeczywiście można byleczym, nawet na
    sportowej 600. Dla mnie korek to jest np. Stołeczna (tfu, znaczy
    Popiełuszki), Okopowa, Solidarności i Żelazna. Albo Janapawła
    Marchlewskiego w kierunku Babki(*) o 17:30. Znaczy wtedy, jak muszę
    chować łokcie i kiwać skuterkiem na boki, bo kierownica między
    lusterka nie wchodzi. I wtedy sorry, ale nie ma bata - żadne 600,
    żadne supermoto. Wygrywają rowery i 50ccm.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]
    (*) Przykłady z własnego podwórka czyli Warszawa

  • 29. Data: 2010-04-09 19:56:01
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > pytanie z serii egzystancjalnych.
    > mam A, mam sliczna rutututnie (intruder m800/2009), ale... to ciutke za
    > duze na miasto. ciezko kanionowac, szczegolnie jak wasko.

    Skoro lubisz armature to moze Virago 250/535? Jezdzilem na obu i do miasta
    spoko :-) I jeszcze wygladaja ladnie :)

    Pozdrawiam
    Dysiek