  • 1. Data: 2012-04-09 16:41:47
    Temat: co dla 13 latka?
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Hey,
    Są jakieś fajne zestawy do nauki programowania, jakieś zestawy
    uruchomieniowe nadające się dla nastolatka? 13 latka dokładnie :)
    Początkującego.
    Myślałem o Arduino. Są tam zestawy modułów i kurs za okolice 300pln.
    Jakaś alternatywa lub lepsza oferta niż Arduino jest?
    Nie siedzę w tym temacie całkowicie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-09 16:42:56
    Temat: Re: co dla 13 latka?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ustawiasz go na programistę? może nie warto, a Unia nakazuje raczej
    szkolenie języka...

  • 3. Data: 2012-04-09 16:45:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    > ustawiasz go na programistę? może nie warto, a Unia nakazuje raczej
    > szkolenie języka...

    Jakiego języka? C, Basic czy Java?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2012-04-09 16:49:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego języka? C, Basic czy Java?

    chińskiego

  • 5. Data: 2012-04-09 16:52:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mnie się wydaje, że czasy ustawiania już minęły, teraz jest tak, że jak
    spełnisz oczekiwania europy to dostaniesz coś tam - takie mam zdanie na ten
    temat ale EOT nie dyskutujmy

  • 6. Data: 2012-04-09 17:08:52
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-09 16:41, Jawi pisze:
> [...]
    > Myślałem o Arduino. Są tam zestawy modułów i kurs za okolice 300pln.
    > Jakaś alternatywa lub lepsza oferta niż Arduino jest?

    sam sobie podpowiem że pewnie najlepszy byłby lego mindstorms :)

  • 7. Data: 2012-04-09 17:45:00
    Od: Atlantis <N...@w...pl>

    > ustawiasz go na programistę? może nie warto, a Unia nakazuje raczej
    > szkolenie języka...

    Swoją drogą zabawnie będzie patrzeć, jak za kilkadziesiąt (kilkanaście?)
    lat wszyscy ci lingwiści zaczną biadolić, że nie ma dla nich pracy z
    powodu dostępności cyfrowych systemów tłumaczących.
    O ile rzecz jasna nie znajdą dla siebie odpowiedniej, wąskiej,
    wyspecjalizowanej niszy, do której (przez jakiś czas) maszyna wejść nie
    będzie w stanie. :)

  • 8. Data: 2012-04-09 17:56:43
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-09 17:45, Atlantis pisze:

> [...]
    > O ile rzecz jasna nie znajdą dla siebie odpowiedniej, wąskiej,
    > wyspecjalizowanej niszy, do której (przez jakiś czas) maszyna wejść nie

    Dlatego warto uczyc dzieciaka jezykow obcych a frajerow do roboty zawsze
    znajdzie z jakiesc wiochy hinduskiej albo chinskiej. W sumie warto
    pomyslec tez nad jakims afrykanskim jezykiem za kilkanascie lat jak
    dorosnie murzyny juz sie wyedukuja troche i bedzie jak znalazl afrykasni
    robol. Znajomy zatrudnia hindusow do pisania softu sa tani nie pija a
    wiec nie zawalaja roboty no i wszystko zdalnie a koszta zadne do tego
    nie slucha biadolenia ze wyplata za mala itp.

  • 9. Data: 2012-04-09 18:00:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2012 16:49:24 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > chińskiego

    Aczkolwiek nie zapominalbym o angielskim, niemieckim i francuskim.

    J.

  • 10. Data: 2012-04-09 18:15:55
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > sam sobie podpowiem że pewnie najlepszy byłby lego mindstorms :)

    Fajne.
    Potem jakieś Siemens LOGO czy Moeller EasyControl. Podrośnie to S7, Beckhoff
    itp.
    I jak połknie bakcyla i będzie dobry to roboty pełno.

    Pozdro

    --
    Irokez