  • 11. Data: 2010-03-09 21:32:10
    Temat: Re: ciekaw jestem waszej opinii...
    Od: "henry1" <henry1(spam)@icpnet.pl>

    news:hn6cg8$8n6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > W opisie mamy m.in. :

    > Zadałem im pytanie co to właściwie znaczy, i dostałem taką odpowiedż :
    > ____
    > Połączenie przewodników ze stykiem konektorów jest szczególnie narażone na
    > utlenianie, dlatego postaraliśmy się o zabezpieczenie tego newralgicznego
    > punktu
    > poprzez nałożenie na to miejsce dodatkowego materiału termokurczliwego i
    > zgrzanie go w celu odizolowania lutu od wszelakich czynników zewnętrznych.
    > _____
    > No kuśwa, ale gdzie tu jest ta próżnia ? ?

    Próżnia jest zapewne pomiędzy uszami sprzedającego te druty :-)))

  • 12. Data: 2010-03-09 21:34:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Mar 2010 20:52:49 +0100, wirefree wrote:

    >Widzialem wiele wynalazkow z nebraski i niestety ale srebro pokrywa sie
    >czarnym nalotem i to szybko. kiedys zlacza w.cz. produkowano jako
    >srebrzone ale po 2 latach czernialy, nie znam nic lepszego niz zlacza
    >zlocone i cyne z olowiem.

    Przy czym akurat powierzchowne poczernienie warstwy cyny lutujacej
    kabel do zlacza [niesrebrzonego] nie powinno miec wiekszego znaczenia.

    J.

  • 13. Data: 2010-03-10 00:53:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale - jaki efekty ( o ile w ogóle) daje dodatek germanu przykładowo ? Po
    > kiego diabła to ? (znaczy oprócz "chłytu materkingowego")

    to akurat pewien sens może mieć. Krzem i złoto tworzą eutektykę, co się
    wykorzystuje w technologii półprzewodnikowej. Być może german też z czymś
    ładnie pasuje :) Zapytaj zawodników z tej dyskusji:

    (jeden ma znajomego chemika-metalurga).

    e.

  • 14. Data: 2010-03-10 01:39:01
    Od: shg <s...@g...com>

    wiadomościnews:hn6cg8$8n6$1@news.onet.pl...

    > Próżnia jest zapewne pomiędzy uszami sprzedającego te druty  :-)))

    Raczej kupującego.