  • Data: 2011-04-17 18:22:05
    Temat: ciekaw jesem...
    Od: "f" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poniewaz czesto porusza sie na ej grupie pewne tematy dotyczace
    firm, malych firm, duzych firm itp, ciekaw jestem czy moje pytanie
    nt roznic w tym jakim 'srodowiskiem' do zycie i programowania sa takie
    firmy wywola jakies odpowiedzi. [Mnie samego jesli o mnie chodzi
    firmy a zwlaszcza duze firmy niewiele obchodza - interesuje mnie
    programowanie a nie firmy, a programowanie na wlasna reke, w domu
    czy gdzies jest raczej o wiele bardziej wolnym swobodnym i lotnym
    programowaniem niz programowanie w firmie - ktore nie neguje moze
    byc zupelnie ok, ale nie zawsze jest] Tak wiec moje pytanie, (moze
    nudne i konwencjonalne ale zauwazylem ze takie tematy ciesza sie czesto
    powodzeniem a z drugiej strony takie zyciowe obserwacje jak sa ciekawe
    dobrze sie pisze i czyta) co sadza grupowicze czy w duzych firmach
    'rzadzi' raczej wieksza 'glupota' czy wieksza 'inteligencja'?
    (parac na komiksy o dilbercie - same z siebie nie do wytrzymania
    nudne wydaje sie ze 'rzadzi' tam glupota, jak to jest