  • 1. Data: 2010-08-03 11:09:25
    Temat: cichy zasilacz i karta graficzna
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    witam
    pare watkow wczesniej opisalem swoje problemy z zasilaczem- mam teraz
    pytanie- ktory nowy mam kupic. warunki:
    1. musi byc cichy
    2. musi miec mozliwosc podlaczenia co najmniej 4 urzadzen SATA
    3. mile widziana dluga gwarancja
    4. mile widziana modularnosc
    5. moc- jakies 400-600W,

    co do karty graficznej- wolalbym nvidie- jaka jest najwydajniejsza
    karta graficzna z pasywnym chlodzeniem? posiadam gt9800 od, zdaje sie,
    gigabyte- i toto wyje dosyc mocno- a chcialbym miec cos cichszego

    pozdrawiam
    szymon

  • 2. Data: 2010-08-03 11:44:29
    Temat: Re: cichy zasilacz i karta graficzna
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    9g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
    > pytanie- ktory nowy mam kupic. warunki:
    > 1. musi byc cichy
    > 2. musi miec mozliwosc podlaczenia co najmniej 4 urzadzen SATA

    Enermax Modu87+ EMG600AWT

    > co do karty graficznej- wolalbym nvidie- jaka jest najwydajniejsza
    > karta graficzna z pasywnym chlodzeniem? posiadam gt9800 od, zdaje sie,
    > gigabyte- i toto wyje dosyc mocno- a chcialbym miec cos cichszego

    Zamontuj wodne chłodzenie.

  • 3. Data: 2010-08-03 12:00:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > karta graficzna z pasywnym chlodzeniem? posiadam gt9800 od, zdaje sie,
    > gigabyte- i toto wyje dosyc mocno- a chcialbym miec cos cichszego

    MSI GTS 250 TwinFrozr jest praktycznie bezglosny, u siebie mam na Radeonie
    Accelero S2 pasywne i wielkiej roznicy nie slyszalem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-08-03 12:50:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 14:00, Użytkownik kamil napisał:

    > MSI GTS 250 TwinFrozr jest praktycznie bezglosny, u siebie mam na
    > Radeonie Accelero S2 pasywne i wielkiej roznicy nie slyszalem.

    Bardzo odradzam, nowe często są ciche czyli "akceptowalnie
    głośne", z czasem niesmarowane wiatraki zaczynają hałasować
    coraz głośniej a tu jest ich dwa.
    Najszybsza karta o której wiem z pasywnym chłodzeniem to
    GT9500 czyli wolniejsza od posiadanej przez wątkotwórcę.
    Zostaje smarować lub wymieniać wiatraki ewentualnie zainteresować
    się chłodzeniem wodnym.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-08-03 13:18:27
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 14:50:34 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Najszybsza karta o której wiem z pasywnym chłodzeniem to
    > GT9500 czyli wolniejsza od posiadanej przez wątkotwórcę.

    http://allegro.pl/item1157965907.html

    Jest pasywny GF9800gt - czyli to samo, co ma wątkotwórca.

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2010-08-04 20:07:53
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

> [...]
    > karta graficzna z pasywnym chlodzeniem? posiadam gt9800 od, zdaje sie,
    > gigabyte- i toto wyje dosyc mocno- a chcialbym miec cos cichszego

    cos z corsairow, 5 lat gwarancji, reszte warunkow spelniaja