    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: cichy zasilacz i karta graficzna
    Date: Tue, 03 Aug 2010 14:50:34 +0200

    Dnia 2010-08-03 14:00, Użytkownik kamil napisał:

    > MSI GTS 250 TwinFrozr jest praktycznie bezglosny, u siebie mam na
    > Radeonie Accelero S2 pasywne i wielkiej roznicy nie slyszalem.

    Bardzo odradzam, nowe często są ciche czyli "akceptowalnie
    głośne", z czasem niesmarowane wiatraki zaczynają hałasować
    coraz głośniej a tu jest ich dwa.
    Najszybsza karta o której wiem z pasywnym chłodzeniem to
    GT9500 czyli wolniejsza od posiadanej przez wątkotwórcę.
    Zostaje smarować lub wymieniać wiatraki ewentualnie zainteresować
    się chłodzeniem wodnym.