  • 81. Data: 2010-06-15 16:13:33
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:hv7ft1$1i9$1@news.onet.pl...
    > Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    > Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    > znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
    > tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Odzyskalem znaczek. Czailem goscia z balkonu. Chcial sie spotkac, ale
    powiedzialem, ze go chyba poja%$%. Zostawil w umowionym miejscu i spieprzyl.
    Moze malo ambitne, ale przynajmniej mam swoje z powrotem. Jeszcze raz -
    CHWDP.
    Gliniarze z dwoch komend krakowskich (krolewska i zamoyskiego) powiedzieli,
    ze policja to nie W11, nie da sie sciagnac odciskow palcow, a to, ze mam
    jego dane nic nie znaczy. Slady na znaczku tez wedlug nich nic nie znacza.
    Poza tym, powiedzieli, ze czas oczekiwania na zgloszenie to kilka godzin i
    pewnie nic nie uzyskam. Mam nagrane rozmowy telefoniczne z gosciem. Musi
    miec ROWNO nasrane w porach. Niby powiedzialem, ze nie bede szedl na psy,
    ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
    moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w tym momencie.

  • 82. Data: 2010-06-15 16:26:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Moc to moze, ale gdzie bedziesz szukal znaczka ?

    No na pewno nie na Allegro. Tak jak radia nie kupię na Wolumenie.

    > Czemu legalny sprzedaca
    > nie mialby na allegro.

    No to niech mogą wystawiać tylko "firmy". Ktoś, kto ma firmę nie będzie
    sprzedawał kradzionych znaczków.

  • 83. Data: 2010-06-15 16:26:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > ale teraz coraz bardziej sie zastanawiam. Chociaz chyba wole, zeby nie znal
    > moich danych. Do nich sie na szczescie nie dopcha w tym momencie.

    Policja ma obowiązek się tym zająć, trafiłeś na jakiś olewaczy, od razu
    proś z ich przełożonym.Za takie teksty w stylu w11 należy się nagana od
    przełożonego. To zawsze działa sprawdzone nie raz w moim przypadku.
    Idź na policję drąż temat, jak teraz popuścisz nie dziw się, że Ci
    kiedyś koła znikną.

    --
    krzysiek82

  • 84. Data: 2010-06-15 16:29:27
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przełożonego. To zawsze działa sprawdzone nie raz w moim przypadku.
    > Idź na policję drąż temat, jak teraz popuścisz nie dziw się, że Ci kiedyś

    Tym autem juz sie tam nie pojawie ;) Na szczescie jest drugie, sporo tansze,
    ktorego nikt nie chce ukrasc.

  • 85. Data: 2010-06-15 16:31:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    neoniusz pisze:
    > Tym autem juz sie tam nie pojawie ;) Na szczescie jest drugie, sporo tansze,
    > ktorego nikt nie chce ukrasc.

    ale nie chodzi o to, chodzi o zasadę, na policji trafiłeś na lenia, to
    nie może być dla Ciebie przeszkoda, on ma obowiązek się tym zająć.

    --
    krzysiek82

  • 86. Data: 2010-06-15 16:38:20
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > to, ze mam jego dane nic nie znaczy. Slady na znaczku tez wedlug nich nic
    > nie znacza. Poza tym, powiedzieli, ze czas oczekiwania na zgloszenie to

    No to gratulacje.

    Taki kraj - Tobie ukradną 150zł = niska szkodliwość.
    Ty nie odprowadzisz 150zł podatku od jakiejś zapomnianej umowy = 5000zł
    grzywny.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 87. Data: 2010-06-15 16:48:40
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tym autem juz sie tam nie pojawie ;) Na szczescie jest drugie, sporo tansze,
    > ktorego nikt nie chce ukrasc.

    neoniusz - co jak co, ale krzysiek82 ma teraz racje. Idziesz na komende
    i zglaszasz. Koles jest posrany - mozesz sie poznecac, a przy okazji
    moze czegos idiote nauczyc. A jak Ci jakis sprytny z dyzurki powie, ze
    to nie W11 to popros ladnie o imie, nazwisko i juz bedzie inaczej
    mowil. Piszesz skarge i tyle - automagicznie sprawa nabiera pedu.

    Mi koles wskoczyl na szybe, od drugiego zarobilem w pysk. Policja
    oczywiscie sprawe umorzyla, bo nie wykryla sprawcow. Numer rejestracyjny
    auta to bylo za malo, prawda? Dzis jestem madrzejszy i bym sprawe
    inaczej zalatwil...

    Od tego jest Policja - ma cholera jasna scigac.

    m.

  • 88. Data: 2010-06-15 16:53:41
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    =Marcos= pisze:
    > Taki kraj - Tobie ukradną 150zł = niska szkodliwość.
    > Ty nie odprowadzisz 150zł podatku od jakiejś zapomnianej umowy = 5000zł
    > grzywny.

    a gnojek siedzi sobie teraz na gg i się smieje, że mu się upiekło.
    Przecież tak nie może być!!

    --
    krzysiek82

  • 89. Data: 2010-06-15 17:08:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 16:48, Marek Giżyński pisze:
    > A jak Ci jakis sprytny z dyzurki powie, ze
    > to nie W11 to popros ladnie o imie, nazwisko

    Imię, nazwisko, stopień i nr legitymacji służbowej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 90. Data: 2010-06-15 17:13:51
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    http://www.allegro.pl/item1081898217_znaczek_lexus.h
    tml

    chyba czyta forum albo odebrał kilka telefonów bo aukcje ze znaczkiami
    usunął:-)

    --
    -----
    uciu