  • 71. Data: 2010-06-15 15:58:22
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    neoniusz pisze:
    > Mysle, ze opis na gg " TOTAL WKURWIENIA !!" mowi wszystko.

    a dokładniej "W pojedynkę jak WOS nic nie zdziałam, zrozumiałem" TOTAL
    WKURWIENIA !!

    siedzi teraz sra w gacie, nie wi co ma zrobić, z chęcią by cofnął czas
    ale się nie da, nie wie teraz czy zapuka do jego drzwi policja czy może
    panowie przyjdą z nim porozmawiać i zaproszą na spacer do lasu.

    Pewnie przypomina sobie scenę z filmu chłopaki nie płaczą, łopata i do
    dzieła :D

    --
    krzysiek82

  • 72. Data: 2010-06-15 15:58:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > na przedmiesciach Hamburga :-P

    Swiadków ze byl w Hamburgu....

  • 73. Data: 2010-06-15 16:01:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > się nie da, nie wie teraz czy zapuka do jego drzwi policja czy może
    > panowie przyjdą z nim porozmawiać i zaproszą na spacer do lasu.

    Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly
    rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 74. Data: 2010-06-15 16:02:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly
    > rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

    Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

    --
    krzysiek82

  • 75. Data: 2010-06-15 16:03:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 16:02, krzysiek82 pisze:

    > Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

    A nie Wiedza o Społeczeństwie? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 76. Data: 2010-06-15 16:05:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

    Ten kolega dopiero zostanie wychowany w kwestiach zycia w spoleczenstwie,
    wiec pewnie nie ten :D

  • 77. Data: 2010-06-15 16:05:12
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie przypomina sobie scenę z filmu chłopaki nie płaczą, łopata i do
    > dzieła :D

    Wiesz, moj brat stal kilka miesiecy temu na podium Mistrzostw Polski w
    trojboju silowy. Kolegow z silowni tez mu nie brakuje ;))))

  • 78. Data: 2010-06-15 16:05:31
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

    Chyba Wiedza... :)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 79. Data: 2010-06-15 16:07:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-15 16:01, kamil wrote:

    > Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly
    > rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

    Az sam z ciekawosci sprawdzilem, Peja, Kultura Wysoka Reprezent. Jestem
    rozczarowany, profil psychologiczny kogos takiego bardziej pasowal mi
    do milosnika Mozdzera, Blechacza albo choc Orkiestry Kameralnej Amadeus
    :/

    --

    memento lorem ipsum

  • 80. Data: 2010-06-15 16:12:03