  • 11. Data: 2014-08-10 20:42:53
    Temat: Re: chwalę się
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-08-10 10:25, megrimsES pisze:
    > Pozbyłem się Skody Yeti. W końcu.
    Gratulujemy.
    Btw miałeś rację, kiedyśtam pisząc że 535d nie jedzie ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2014-08-10 20:59:57
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 19:47, dddddddd pisze:

    > no napisz wreszcie, o twoich autach zawsze się przyjemnie czyta :)

    no niech Ci będzie.
    911 turbo

  • 13. Data: 2014-08-10 21:14:11
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 20:42, BartekK pisze:
    > Gratulujemy.
    > Btw miałeś rację, kiedyśtam pisząc że 535d nie jedzie ;)

    Zależy kiedy. Ostatnio pisałem, że 525d w F11 nie jedzie.
    Szczególnie jak ma wszystko i waży 2 tony.

    535d w E60 już jakoś-tam jedzie. Szczególnie po chipie.

  • 14. Data: 2014-08-10 22:45:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > no niech Ci będzie.
    > 911 turbo

    Wreszcie jakiś porządny wózek.
    Idziesz w dobrym kierunku, może w następnym kroku zrezygnujesz z niemieckich
    potworków w ogóle.

  • 15. Data: 2014-08-10 23:26:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-08-10 21:14, megrimsES pisze:
    > 535d w E60 już jakoś-tam jedzie. Szczególnie po chipie.
    No to przedczipem - nie jedzie ;) ale może dlatego, że mam porównanie do
    lżejszych aut.
    Jakiś szpecjalny ten czip, znaczy gdzieś stroiłeś modziłeś hamowałeś itd
    (bo nie wierzę, że jakiś "pigtail chip resistor" wsadzany), czy tylko
    typowa gotowa modyfikacja mapy, wgrywana i gotowe?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2014-08-11 02:50:09
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-10 o 23:26, BartekK pisze:
> [...]
    > (bo nie wierzę, że jakiś "pigtail chip resistor" wsadzany), czy tylko
    > typowa gotowa modyfikacja mapy, wgrywana i gotowe?

    Wszystkie diesle, które miałem (oprócz skody) zrobiłem w Gekocars.
    Wpiszesz do google to będziesz miał namiary. IMO facet zna na tym
    co robi. Daje wykresy z hamowni itp. Jak mi zrobił C320cdi to opony
    zmieniam częściej niż olej i budzik zamyka.

  • 17. Data: 2014-08-11 03:07:19
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    (ciach)

    > Wreszcie jakiś porządny wózek.
    > Idziesz w dobrym kierunku, może w następnym kroku zrezygnujesz z
    > niemieckich potworków w ogóle.

    To znaczy co - GTR? Jeździłem i jakoś turbina bardziej do
    mnie przemawia. Plastiki (Ferrari i Lambo) jakoś mnie nie
    kręcą, chociaż może dlatego że nie jeździłem. Co jeszcze
    może być fajne? Pewnie ISf i LFA. Ale to drugie to trochę
    za drogie. Inne fajne (AMG, M3/M5) niemieckie.

  • 18. Data: 2014-08-11 07:13:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-10 23:26, BartekK pisze:
> [...]
    > (bo nie wierzę, że jakiś "pigtail chip resistor" wsadzany), czy tylko
    > typowa gotowa modyfikacja mapy, wgrywana i gotowe?

    to skoro jesteśmy przy 535d - jaki tam przychodzi akumulator? bo realoem
    sugeruje żelowy od 70Ah lub standardowy od 80 do 110Ah. Jaki największy
    akumulator mogę tam wcisnąć?
    No i drugie pytanie: to auto naprawdę musi tyle prądu żreć (po 30
    minutach jest ok, ale przez pierwsze pół godziny bierze kilka amper, jak
    dla mnie to trochę dużo...)
    535d to całkiem fajne rodzinne kombi, teraz nawet mojej żonie pojawia
    się banan na twarzy przy przyspieszaniu, a zwykle było to zarezerwowane
    tylko dla mnie ;)

    Łukasz

  • 19. Data: 2014-08-11 07:15:26
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-10 20:59, megrimsES pisze:

    > no niech Ci będzie.
    > 911 turbo

    wiedziałem że będzie to alternatywa dla Yeti ;)

    Łukasz

  • 20. Data: 2014-08-11 12:36:40
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-11 07:13, dddddddd pisze:

> [...]
    > 535d to całkiem fajne rodzinne kombi, teraz nawet mojej żonie pojawia
    > się banan na twarzy przy przyspieszaniu, a zwykle było to zarezerwowane

    Panie mergrimsES czy ty wyciągnąłeś mądrość po AMG? Pamiętasz że na
    drodze ludzie popełniają wiele błędów których nie jesteś w stanie
    przewidzieć? Porsche z zewnątrz zacne, nie mogę się doczekać recenzji.