-
61. Data: 2017-06-01 21:09:49
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2017-06-01 o 13:09, J.F. pisze:
> U?ytkownik "Budzik" napisa? w wiadomo?ci grup
> dyskusyjnych:XnsA78775AA97107budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> U?ytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>> Ale czemu nie mozecie zrozumiec, ze szeryf dobra robote robi ?
>> Jaka?
>
> Buduje zamek.
> Za nim mozna juz stac na dwoch pasach, bez negatywnych emocji.
> A on po chwili dojedzie do tego zwezenia, a za nim juz beda oba pasy
> zajete.
Guzik prawda. W minutę po zjeździe szeryfa znajdzie
się wystarczająco dużo matołów, którzy będą
chcieli jak najszybciej znaleźć się na pasie, który nie znika.
I po chwili jest już pas znowu pusty dla tych, którzy lubią jeździć
normalnie.Do nastepnego idioty szeryfa.
-
62. Data: 2017-06-01 21:10:05
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>
W dniu 01.06.2017 o 14:13, J.F. pisze:
> Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:592ffd85$0$15186$6...@n...neostrad
a.pl...
> W dniu 2017-06-01 o 13:36, SW3 pisze:
>>> Kilka flejmów temu wnioski okazały się właśnie takie. Nawet ktoś się
>>> chyba wprost przyznał :)
>>
>> Czyli wniosek z tego taki że im więcej szeryfów tym więcej jazdy na
>> zamek ;-)
>> Nic tylko propagować.
>
> Jak by ich bylo duzo, to:
> -mniej by uwierali przeciwnikow,
> -nawet policja nic by zrobic nie mogla, bo jechaliby "w granicach
> przyzwoitosci",
> -szybko by sie spoleczenstwo nauczylo, ze mozna na zamek.
Dziś krótko: Gówno prawda!
--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
-
63. Data: 2017-06-01 21:11:52
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: LEPEK <g...@w...pl>
W dniu 01.06.2017 o 17:55, J.F. pisze:
> Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ogp9pk$r6s$...@g...aioe.org...
>> Stwierdzone organoleptycznie. Szeryf (widać go z daleka, bo przed nim
>> nic nie ma, a za nim najwyżej dwa samochody) działa na większość jak:
>> "o, tu nie wolno".
>
> Co jest przed nim, to nie zawsze widac, bo zaslania, i moze daleko.
> Jak nie bedzie klaksonow, pyskowek, rekoczynow, to moze nie pomysla ze
> tak nie wolno, a wrecz pomysla ze tak nalezy.
Może tak, może nie.
Piszę, że stwierdzone organoleptycznie, znaczy nie raz (np. ul.
Marynarki Polskiej w Gdańsku, zwężenia na obwodnicy Trójmiasta). Widać,
że szeryf to szeryf. I nawet jak ktoś może nie widzi, to najczęściej za
szeryfem się nie ustawiają. No tak jest po prostu...
> Ale jesli nie zechca sie ustawiac na dwoch pasach ... to trzeba
> kolejnego szeryfa.
> Tym razem w wersji mikro, bo przed nim nie bedzie 2km wolnego tylko
> powiedzmy 50m.
>
> Jeden warunek - szeryf ma jechac rowno z kolejka, a nie stac, bo "ja tu
> chamow blokuje".
Co ty wygadujesz? Po co kolejny? Po co ma 50m zostawiać? 50 m to z pięć
samochodów. I co - już na początku korka mamy się umawiać, kto kogo
wpuści? A nie lepiej po prostu jechać swoim pasem jak człowiek do końca,
do zwężenia i tam się tasować? Nie rozumiem, po co te szachy...
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125E SE068 sqter'09
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
-
64. Data: 2017-06-01 23:30:54
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: PlaMa <b...@w...pl>
W dniu 2017-06-01 o 10:08, J.F. pisze:
>
> A Tobie sie nie podoba to, ze z powodu tego jednego wolnego pasa korek
> wylewa sie az na autostrade,
> czy to, ze szeryf uniemozliwil Ci ominiecie kolejki ?
> No coz - bez szeryfa jak widac ludzie i tak zajmuja tylko 1 pas i korek
> wystaje az na autostrade.
Ktoś to potrafi na polski przetłumaczyć?
-
65. Data: 2017-06-02 00:08:16
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: PlaMa <b...@w...pl>
W dniu 2017-06-01 o 15:12, z pisze:
> Tacy tu wszyscy ideowcy w jak przyjdzie co do czego to śmigają na
> urwanie karku żeby zaoszczędzić sekundę i wyprzedzić jedno auto.
> hipokryci ;-)
> Taki szeryf sprawia że wszyscy mają tak samo h...o ale za to
> sprawiedliwie :-)
> Cwaniaków nikt nie lubi
to tak pojebane, że powinno się kwalifikować na zabranie prawka
-
66. Data: 2017-06-02 01:00:56
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>> Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
>> To bardziej pasuje do sytuacji.
>> Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
>> końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.
>
> Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.
>
> Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.
>
Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz
wtedy stracone...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"
-
67. Data: 2017-06-02 07:53:10
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 1 Jun 2017 23:00:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>> Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
>>> To bardziej pasuje do sytuacji.
>>> Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
>>> końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.
>>
>> Ale przeciez jedno nie przeszkadza drugiemu.
>>
>> Ustawic sie za szeryfem i propagowac jazde do konca.
>>
> Czas i wolne miejsce oraz płynnosc jazdy na zamek przed szeryfem jest juz
> wtedy stracone...
Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.
Jadac grzecznie za szeryfem doprowadzicie do jego odzyskania w
przyszlosci.
Szybkiej - bo sie zmniejsza z kazdym metrem przejechanym przez
szeryfa, i dalekiej, jesli sie uda wypropagowac nowy styl jazdy.
Czas - praktycznie ten sam, to cos tam hen daleko wyznacza
przepustowosc tego odcinka. Chyba, ze mowimy o czasie tego, co chcial
ominac kolejke :-)
plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
znaczenia.
J.
-
68. Data: 2017-06-02 07:59:49
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 1 Jun 2017 23:30:54 +0200, PlaMa napisał(a):
> W dniu 2017-06-01 o 10:08, J.F. pisze:
>> A Tobie sie nie podoba to, ze z powodu tego jednego wolnego pasa korek
>> wylewa sie az na autostrade,
>> czy to, ze szeryf uniemozliwil Ci ominiecie kolejki ?
>> No coz - bez szeryfa jak widac ludzie i tak zajmuja tylko 1 pas i korek
>> wystaje az na autostrade.
>
> Ktoś to potrafi na polski przetłumaczyć?
Nie wystarczajaco zrozumiale napisane ?
Pytam sie, co mu sie tak naprawde nie podoba.
A w drugiej czesci zwracam uwage, ze ludzie sami sie tam tak ustawili,
co powoduje, ze korek wylewa sie na austrade, a to juz obiektywnie
jest zle.
J.
-
69. Data: 2017-06-02 08:13:11
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: ww <w...@o...pl>
W dniu 2017-06-01 o 16:55, LEPEK pisze:
> W dniu 01.06.2017 o 10:08, J.F. pisze:
>
>> Mogles sie grzecznie ustawic za szeryfem, nastepni by sie ustawili za
>> toba,
>
> Ta, jak i bez szeryfa ustawiają się na zakorkowanym, to i z nim nie
> zmądrzeją. Stwierdzone organoleptycznie. Szeryf (widać go z daleka, bo
> przed nim nic nie ma, a za nim najwyżej dwa samochody) działa na
> większość jak: "o, tu nie wolno".
W sumie w mojej sytuacji na zjeździe jest po 1 pasie z każdego kierunku.
Po może 100m te pasy się sklejają żeby po kilku km prawy zniknął. No i
99% baranów pierwsze co robi to zjeżdża od razu na lewy. Choćby
mieli zajechać drogę komuś kto jedzie tym lewym a potem wlec się 40/h.
A w sytuacji tego korka aż się prosi żeby każdy swoim pasem dojechał
aż do końca. Sądzę, że natężenie z każdego kierunku jest prawie takie
same i korek rósłby w takim samym tempie na każdym z pasów. A i
sprawiedliwie by było bo każdy by stawał na końcu (w sumie
bez znaczenia czy lewego czy prawego bo wtedy by były z grubsza równe).
Ale skoro większość woli się od razu wpiepszyć na lewy a potem urządzać
jakieś komitety kolejkowe...
-
70. Data: 2017-06-02 08:17:36
Temat: Re: cholerne szeryfy
Od: Miller Artur <n...@d...com>
W dniu 2017-06-02 o 07:53, J.F. pisze:
>
> plynnosc jazdy - w modelu jednopasowym wieksza :-(
> Co sie moze przelozyc na czas - zamek bedzie wolniej dzialal :-(
>
> Niestety - w podobnej sytuacji nie ma co jechac "do konca", tylko
> trzeba sie zlaczyc w jeden pas kilkadziesiat metrow wczesniej, aby na
> samym zwezeniu nie tracic juz czasu.
> O ile przyczyna korka lezy w zwezeniu, bo jesli dalej, to bez
> znaczenia.
>
statycznie masz rację. ale dynamicznie - już nie bardzo. bo jesli w
korku stoi X samochodów, to X przyrasta z jakąś prędkością. Jeśli
przyrastająca długość korka spowoduje w pewnym momencie zatkanie
jakiegoś skrzyżowania/zjazdu, to upchanie X'a na mniejszej długości
spowoduje to, że to skrzyżowanie zatka się później więc będzie dłużej
przejezdne - więc korek później rozpropaguje się na drogi dojazdowe do
tego skrzyżowania. Co daje w efekcie więcej pojazdów przemieszczonych z
punktu startu do celu.
Drogi są po to, żeby po nich jeździć, pusta droga to droga niepotrzebna.
sztuczne pozbawianie drogi pojazdów mija się z fundamentalnym celem
powstania drogi.
a.